سه‌شنبه 1 خرداد 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 تن از عاملان اصلی ایجاد درگیری و رعب و وحشت در محله حکیمیه خبر داد و گفت: متهمان در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری جاعلان لوگوی یک شرکت بین المللی موادغذایی در تهران، خبر داد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح‌های پاکسازی و جمع آوری 80 معتاد متجاهر طی 24 ساعت گذشته در این شهرستان، خبر داد.

با پایان یافتن دور اول سفرهای نوروزی، جمعیت هلال احمر در اطلاعیه شماره 4 ستاد خدمات نوروزی خود توصیه‌هایی برای بازگشت مسافران ارائه کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری زوج متهم که با ترفند بیهوشی خودرو را سرقت کرده بودند خبر داد.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تاکید کرد که عدم تغییر ساعت هیچ اختلالی در فعالیت دوربین‌های نظارتی نداشته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در قرارگاه نوروزی امین گفت: امروز در حوزه مقابله با معضلات و مشکلات اقتصادی حجت بر همگان تمام شده است و هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری در این مصاف پذیرفتنی نیست.

محور چالوس (رفت و برگشت) و آزادراه تهران - شمال (رفت و برگشت) بدلیل ریزش سنگ و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود شدند.

جانشین رییس پلیس راهور فراجا گفت: روز‌های گذشته بر اثر شدت بارش باران در محور‌های شمالی کشور از جمله محور چالوس ده فقره و محور هراز سه فقره ریزش سنگ مواجه بوده ایم.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: مردم ایران اسلامی بدون دغدغه امنیتی می‌توانند از طبیعت بکر نقاط مجاز مرزی بازدید کنند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای طرح عملیاتی سارقان تحت تعقیب و متواری در سراسر کشور منجر به دستگیری بیش از 33 هزار نفر سارق و همچنین 40 هزار فقره انواع سرقت کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری 778 مجرم اقتصادی و تشکیل 764 پرونده در زمینه مقابله و مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی به ارزش بیش از 10 هزار میلیارد ریال در کشور خبر داد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بخشنامه‌ای جهت تسهیل و تسریع فرآیند‌ها و اقدامات حمایتی ثبتی از واحد‌های تولیدی صادر کرد.

رئیس پلیس راه کشور از اجرای طرح مشترک پلیس راه و راهداری برکنترل اتوبوس‌های مسافربری خبر داد.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر دختر موردعلاقه‌اش با هویت و عناوین جعلی در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

سخنگوی طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 25 هزار و 872 نفر در جریان اجرای طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت خبرداد.