دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری دو تن از اراذل و اوباش که اقدام به تخریب اموال عمومی کرده بودند، خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از جمع‌آوری 235 معتاد متجاهر در اجرای آخرین مرحله از طرح امنیت اجتماعی و ارتقای سطح امنیت پلیس پیشگیری در آستانه سال نو خبر داد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک آدم‌ربا و نیز عامل تخریب 10 دستگاه خودروی سواری به دلیل شنیدن پاسخ منفی به ازدواج خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از برقراری تردد دو طرفه در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر توسط پلیس فرودگاه‌های کشور، در سال 1401 خبر داد.

فراجا در بیانیه‌ای به مناسبت پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نام گذاری سال 1402 به نام "سالِ مهار تورم و رشد تولید" از آمادگی برای اجرای فرامین ایشان و تحقق شعار سال خبر داد.

سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به حضور بیش از 19 هزار امدادگر در طرح نوروز 1402، گفت: 40 درصد از امدادگرانی که در طرح نوروزی حضور دارند، از بانوان هستند.

سردار رحیمی گفت: همه باید در حوزه مسئولیت خود تمام تلاش خود را بکار ببندند تا گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنند‌.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ضمن اعلام آمادگی در خصوص بارش احتمالی در اولین شب از سال 1402 گفت: از اولویت‌های مدیریت شهری در سال جدید، ساماندهی حوزه پسماند است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه تعطیلات نوروز هیچ خللی در ماموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی ایجاد نمی‌کند از کشف 334 میلیارد ریال کالای قاچاق در آخرین روز سال 1401 خبر داد.

یک روانشناس گفت: در دو دهه گذشته تعداد افرادی که تنها زندگی می‌کنند از 17 درصد به 27 درصد افزایش یافته است.

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از کشف 66 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و توقیف 108دستگاه خودرو تحت تعقیب در یک هفته پایانی سال 1401 خبر داد.

فرمانده قرارگاه یاسر بازرسی‌کل فراجا گفت: سازمان انتظامی کشور با بسیج تمام امکانات در صدد انتظام بخشی مطلوب به گسترده‌ترین ماموریت پلیس در نوروز 1402 است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک از مجموع اقدامات انجام شده این اداره در سال 1401 و مهمترین اولویت‌های محیط زیستی شهرستان در سال 1402 در کنار تهدید‌های محیط زیستی در این شهرستان خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، گفت: اولین حادثه آتش‌سوزی سال 1402 یک دقیقه بعد از تحویل سال نو رخ داد که طی آن یک اصله درخت خشک دچار حریق شده بود.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از انتقال 22 نفر از محکومان ایرانی که در حال گذراندن دوره محکومیت بودند، به کشور خبر داد.