دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرجع صالح برای رسیدگی به دعوی زوجه به خواسته الزام به تنظیم سند رسمی مال غیرمنقول موضوع مهریه به طرفیت ثالث (غیرزوج) تعیین شد.

مرد 48ساله بعد از قتل همسر وکیل خود، با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داد.

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام امسال 13 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم را برای خانواده شهدا و ایثارگران ایجاد کرده است.

دبیرکل سازمان ملل، عراق، ترکیه، امارات، پاکستان، عمان، قطر، حزب‌الله و جنبش انصارالله از توافق تهران - ریاض استقبال کردند

شهردار منطقه 18 تهران با بیان اینکه سرانه ورزشی در این منطقه نیم متر است، گفت: به دنبال جبران کمبود‌های موجود در حوزه سرانه‌ها هستیم.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران از فراهم شدن زیرساخت‌های پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه الزهرا (س) خبر داد و گفت: این پروژه جز پروژه‌هایی است که با حساسیت دنبال می‌شود.

سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای هشداری به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، خواستار اعمال نظارت بیشتر بر فروش بلیت به نرخ‌های اعلامی شد.

با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، روستا‌ها برای تبدیل شدن به بخش باید حداقل ده هزار نفر جمعیت داشته باشند.

مرداد سال گذشته گزارش یک نزاع منجر به قتل در ساختمانی قدیمی به مأموران پلیس اعلام شد و تیم جنایی به محل حادثه که در جنوب تهران بود، رفتند.

ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گزارش بدحالی تعدادی از دانش‌آموزان در ایران و اقدامات بعمل آمده برای رسیدگی به این وضعیت را منتشر کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: جذب کمک‌های مردمی توسط مراکز نیکوکاری در 11 ماهه امسال به یک هزار و 142 میلیارد تومان رسیده است.

اعضای 3 باند سرقت که به بیش از 30 خانه دستبرد زده بودند از سوی پلیس پایتخت دستگیر شدند.

در جنایت هولناکی که به خاطر اختلافات کینه جویانه رخ داد، جوان 30 ساله‌ای با ظرف 4 لیتری بنزین در خیابان‌ها به دنبال انتقام‌جویی وحشتناک بود که طرف مقابل خود قدم در گرداب خون گذاشت.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، دستورالعمل استقبال از بهار 1402 را با محوریت ایمنی شهر و شهروندان و بهبود سیما و منظر شهری را ابلاغ کرد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 77 یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.

فرمانده یگان‌های ویژه گفت: دشمن فکر کرد می‌تواند مردم را از رهبری و انقلاب جدا کند برای همین جنگ ترکیبی را به راه انداخته است.