دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اختتامیه جشنواره تقدیر از نقد‌های برتر درباره قوه قضائیه با حضور مسئولان عالی قضائی و جمعی از صاحب نظران حوزه حقوق، اساتید دانشگاه برگزار شد.

گزارش شهدای مدافع امنیت و شهدای مردمی و اقدامات تروریستی در جریان اغتشاشات اخیر، از سوی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

همزمان با میلاد حضرت ولی عصر (عج)، در راستای رزمایش مواسات و همدلی، پویش ملی «نذر امید» از مسجد مقدس جمکران به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور و همزمان در استان تهران آغاز شد.

سامانه نظارت مردمی صندوق بازنشستگی کشوری با هدف افزایش شفافیت و نظارت مردمی بر فعالیت‌های مختلف صندوق رونمایی شد.

مترو تهران و حومه اولین و بزرگ‌ترین شبکه حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری در ایران است که 16 اسفندماه سال 1377 فعالیت خود را آغاز کرد.

وزیر تعان گفت: امروز جلسات با نمایندگان کارفرمایان و دولت در حال برگزاری است و امیدواریم پیش نویس مصوبات را سریع فراهم کنند تا در فورجه زمانی مشخص شده دستمزد سال آینده اعلام کنیم.

شهردار منطقه 12 از اجرای طرح ضربتی و برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک و پلمب این واحد‌ها در محله هرندی با اخذ حکم قضایی دادسرای ناحیه 26 تهران، خبر داد.

نیکزاد گفت: تامین اجتماعی ملک خصوصی هیچ کس نیست و باید تلاش کنیم کسانی که حق بیمه می‌پردازند برای دریافت خدمات درمانی به مرکز استان و شهرستان نروند و صاحب مرکز درمانی در منطقه خودشان باشند.

سرپرست مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پی انتشار عکسی از پخش تصویر واگن بانوان در سایر واگن‌ها توضیحاتی ارائه داد.

عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر نیز باید مشوق‌هایی را برای کاشت درخت در سطح شهر در نظر بگیرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: مدتی است از میادین خرید نمی‌کنیم و به عنوان نمایندگان مردم از این سازمان گلایه مندیم.

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای شهر تهران از دخالت افراد خاص که هیچ مسئولیتی ندارنددر سازمان فاوا انتقاد کرد.

دادستان تهران گفت: برای یک ابر بدهکار بانکی که با اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور و عدم باز پرداخت تسهیلات بانکی ریالی و ارزی، مال نامشروع تحصیل کرده بود قرار جلب دادرسی و کیفرخواست صادر شده است.

با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، کمیته 6 نفره وزارت بهداشت صلاحیت تجویز ادامه تحصیل به افراد ارائه دهنده مدارک فاقد اصالت در دانشگاه‌های قطب و غیرقطب کشور را ندارد.

رفاهی گفت: دو هزار و 352 فقره درخواست مردمی در جریان سفر هیئت عالی قضایی به استان اصفهان دریافت شد.

رئیس سازمان بازرسی کشور از ورود این سازمان به موضوع بدحال شدن دانش‌آموزان خبر داد.