دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شهرداری تهران گفت: میزان کندی حرکت خودروها امروز 20 درصد بیشتر بوده که بخشی از آن به دلیل لغزندگی معابر است.

اعضای شورای شهر تهران تعرفه استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران را برای سال 1402 افزایش دادند.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی فراجا با مامور پلیس خاطی در محور خرم آباد - اندیمشک برخورد انضباطی شد.

جهانگیر گفت: قرار است با استفاده از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها و متخصصان، قضات در مدارس، دانش‌آموزان را از مسائل حقوقی مطلع کرده و اطلاعات و تجربیات مفیدی به دانش‌آموزان، اولیا و کارکنان انتقال داده شود.

همزمان با حضور 165 نفر از قضات حوزه‌های مختلف قضایی تهران در ندامتگاه تهران بزرگ، 395 نفر از مددجویان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفته، آزاد شدند.

معاون نظارت بر تاکسیرانی گفت: به دلیل حجم گسترده مسافران، تعدادی مینی بوس و ون پایانه های تهران اضافه و آماده خدمت رسانی هستند.

شهردار منطقه 10 گفت: با فعالیت‌های میدانی انجام شده از شب گذشته، تمامی معابر منطقه باز بوده و تردد نسبتا روانی را در محور‌های اصلی و بزرگراهی منطقه 10 شاهد باشیم.

دانستن نکات مهم و آموزشی در حین رانندگی با خودرو‌های سواری موضوعی بسیار مهم است.

عضو شورای شهر تهران گفت: باید راهکار کاهش زمان صدور پروانه احداث بنا را دنبال کنیم.

سرپرست مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش حدود 10 درصدی آمار مسافران نسبت به هفته گذشته خبر داد.

معاون سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران جزئیات شناسایی و پذیرش افراد بی‌خانمان توسط گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی را تشریح کرد.

مدیرکل خدمات شهری تهران گفت: تا هر زمان که برف بیاید، امادگی خدمت رسانی داریم و هیچ مشکلی نیست.

چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های کارکنان فراجا 26 لغایت 28 بهمن ماه سالجاری در مشهد مقدس برگزار می‌گردد.

صالحی گفت: با اقدامات جهادی یک سال گذشته فرایند تعیین تکلیف کالا‌های بلاتکلیف گمرک فرودگاه حضرت امام (ره) بعد از 16 سال روبه پایان است.

دادستان کل کشور گفت: تفاوت عفو اخیر با عفو های گذشته در این بود که علاوه بر محکومین عمدی، زندانیان حوادث اخیر را هم مشمول شده است.

مرتضوی مقدم گفت: امکانات کشور باید با توجه به ظرفیت های مردم هر منطقه توزیع شود.