چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز و فردا در اکثر نقاط کشور آسمان صاف و جو پایدار خواهد بود و در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا تداوم خواهد داشت.

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی تردد در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 0.6 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گفته بسیاری از کارشناسان، ویلایی‌سازی پروژه‌های نهضت ملی مسکن می‌تواند علاوه بر کاهش مدت زمان ساخت، بهبود وضعیت بازار مسکن را به همراه داشته باشد.

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می‌کنید.

تحت تاثیر قرار گرفتن تولید برق با کمبود منابع گازی، توجه صنعت برق را بیش از پیش به سمت ایجاد نیروگاه‌های تجدیدپذیر برده است.

افزایش تعرفه صادرات پیاز، فرآیند واگذاری مسکن ملی و مهر از یک ماه آینده آغاز می‌شود و توزیع اینترنتی گوشت منجمد تنظیم بازار از اخبار اقتصادی امروز است.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: پنجشنبه برای بیشتر مناطق کشور بارندگی پیش‌بینی شده و بارش‌ها در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام شدید است.

در این خبر به بررسی قیمت برخی از تن های ماهی موجود در بازار پرداختیم.

طبق اعلام بانک مرکزی، مجموع عرضه ارز در سامانه نیما طی امروز به 432 میلیون دلار رسید.

8000 دستگاه خودرو یکشنبه 18 دی در بورس کالا عرضه خواهد شد.

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و پرورش دهندگان ماهی توصیه می شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

در این گزارش به بررسی قیمت انواع چراغ مطالعه در بازار پرداختیم.

معاون فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: بخشی از کالا‌های امول تملیکی از طریق حراج حضوری در 19 دی‌ماه به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: قیمت تمامی اقلام میوه، صیفی و فرنگی نسبت به شب یلدا 10 درصد کاهش یافته است.

مدیرکل دفتر تجارت جهاد کشاورزی گفت: تعرفه صادراتی پیاز از 50 درصد قیمت پایه صادراتی به 100 درصد افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در جلسه امروز هیات عالی واگذاری، شرایط واگذاری 51 درصد سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مصوب شد.