چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی تردد در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2.4 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز راهبری گاز کشور گفت: میانگین مصرف گاز در 24 ساعته گذشته به 615 میلیون متر مکعب در بخش خانگی و تجاری رسیده که 73 درصد از گاز تولیدی کشور را شامل می شود.

معاون اجرایی شرکت حمل ونقل ریلی گفت: عرضه بلیت قطارهای مسافری رجا برای بهمن از ساعت 8 صبح امروز آغاز شد.

به گفته سخنگوی کانون سهامداران عدالت، مراجعه مردم به ادارات و سایت‌های اینترنتی برای ثبت نام سهام عدالت مفهومی ندارد و ادعای افراد برای ثبت نام این سهام حتما کذب است.

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می‌کنید.

در هفته‌های اخیر دو دستگاه از وزارت صمت به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده‌اند و تعداد سامانه‌های متصل این وزارتخانه به عدد 6 رسیده است.

کارشناس مرکز کنترل راهبری گاز گفت: در حال حاضر با وجود اینکه مصرف گاز در بخش خانگی به 625 میلیون متر مکعب رسیده اما افت فشار در شهرهای شمالی کشور نداریم.

طی هفته آینده 4000 دستگاه شاهین سفیدرنگ و 500 دستگاه کارا دوکابین در بورس کالا عرضه می شود.

شرایط خرید پژو 207 و تارا در بورس کالا، عرضه 389 میلیون دلار در سامانه نیما و واردات برنج ممنوع شد از اخبار اقتصادی امروز است.

طبق اعلام بانک مرکزی، مجموع عرضه ارز در سامانه نیما طی امروز به 389 میلیون دلار رسید.

رئیس انجمن واردکنندگان سم و کود گفت: علی رغم آنکه ارزش افزوده سموم بخش کشاورزی 9 درصد است، اما بالاتر از این رقم مالیات دریافت می‌شود.

معاون امور برنامه ریزی وزارت جهاد گفت: شناسنامه‌دار شدن 8 محصول زراعی و باغی آغاز شده و از سال آینده همه محصولات کشاورزی با کد QR باید صادر شوند.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: آلودگی هوای کلان‌شهرها از فردا با ورود سامانه بارشی جدید به کشور کاهش می‌یابد.

طبق اعلام مرکز آمار، در ماه گذشته تورم سالانه و نقطه به نقطه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران افزایش و تورم ماهانه آن کاهش یافت.

MoonBike نام جدیدترین وسیله نقلیه مخصوص جابجایی در برف است که قدرت یک موتورسیکلت نیرومند را در وسیله‌ای به اندازه یک دوچرخه الکتریکی در اختیار قرار می‌دهد.

بر اساس آمار گمرک، طی امسال حجم تجارت ایران یعنی مجموع صادرات غیر نفتی و واردات به 87.4 میلیارد دلار رسید.