پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از چهارشنبه تا جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز خالص سفارشات با خروج 257 میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه و خروج 724 میلیارد تومان نقدینگی از صندوق درآمد ثابت همراه بود.

مدیرعامل کشتیرانی کشور گفت: کشتیرانی دریای خزر طی امسال دو میلیون تُن کالای خشک به کشور‌های حاشیه خزر صادرات و واردات داشته است.

سخنگوی جایگاه‌های سوخت گفت: فروش اجباری مکمل‌های بنزین در جایگاه‌های سوخت جرم است و مردم در صورت مشاهده به پلیس شکایت کنند.

مدیرکل بازرسی خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدگنندگان اعلام کرد: قنادی‌ها موظف به رعایت قیمت ابلاغی اتحادیه‌ها هستند و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی مراتب را به اتحادیه صنف قنادان و یا سامانه 124 گزارش دهند.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید، کمبودی در عرضه میوه و سبزی ایام ماه رمضان نداریم.

سخنگوی هواپیمایی کشور گفت: پیش فروش بلیت پرواز‌های نوروزی آغاز شده و برای ایام نوروز بیش از 60 هزار صندلی پرواز در نظر گرفته شده است.

معاون نظارت بانک مرکزی از اتمام حجت این بانک با مدیران 6 بانک متخلف در زمینه نقض نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار خبر داد.

رئیس مرکز پژوهش سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مودیان مالیاتی باید به صورت آنلاین اطلاعات خود را ثبت کنند، اما برای برخی از کسبه که به شیوه سنتی فعالیت می کنند مهلت یک هفته ای برای ثبت اطلاعات در نظر گرفته شده است.

عضو شورای ملی زعفران گفت: بنابر آمار پتانسیل تولید حداقل هزارتن زعفران در کشور وجود دارد، درحالیکه تولید فعلی یک سوم این میزان است.

مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپا گفت: در نوروز امسال افزایش قیمتی در خصوص امداد جاده‌ای نداریم و قیمت‌ها طبق مصوبه گذشته خواهد بود.

بانک مرکزی از تامین بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون دلار ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد 21 اسفند ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.

رئیس انجمن خرما گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی، توزیع خرما با قیمت مصوب در میادین توسط انجمن خرما انجام می‌شود.

شاخص کل بورس امروز 21 اسفند با افزایش هزار و 350 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 161 هزار واحدی قرار گرفت.

رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: با توجه به پتانسیل صنعت دامپروری، امکان تولید سالانه بیش از یک میلیون تن گوشت قرمز در کشور وجود دارد که براین اساس نیازی به واردات نداریم.