پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز زلزله‌نگاری گفت: در حال حاضر تمامی زلزله‌های تهران به صورت کامل پایش می‌شود.

قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد 22 اسفند ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.

مدیرعامل شرکت فاضلاب شهر تهران گفت: طرح فاضلاب تهران 72 درصد پیشرفت داشته است.

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران 36 میلیون و 600 هزار تومان معامله می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از صدور یک هفته ای پروانه های ساختمانی برای نوسازی بافت های فرسوده و همچنین آغاز نوسازی بافت های فرسوده در محلات فرسوده شهر تهران خبر داد.

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: سال گذشته 36 درصد تولید ناخالص داخلی کشور که 407 میلیارد دلار بود به پرداخت یارانه انرژی تخصیص پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه امام خمینی گفت: فرودگاه امام خمینی در ایام نوروز آمادگی انجام بیش از 5 هزار پرواز برنامه‌ای و فوق‌العاده را دارد.

معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای تهران گفت: با تکمیل مخازن اضطراری در سطح شهر تهران، در شرایط اضطراری امکان تامین آب تا 3 روز ممکن خواهد بود.

به گفته کارشناسان، بنابر برنامه‌ریزی وزارت جهاد در حوزه تامین کالا‌های اساسی و حجم ذخایر، نگرانی مبنی بر کمبود یا نوسان قیمت در بازار ماه رمضان وجود ندارد.

در ابتدای معاملات امروز 22 اسفند، شاخص کل بورس هزار و 934 واحد افزایش یافت.

مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی گفت: با توجه به زیرساخت های فعلی پتانسیل تولید 250 هزارتن قزل آلا در کشور وجود دارد، درحالیکه تولید فعلی کمتر از 50 درصد رقم فعلی است.

در حالی که ساخت آزاد راه‌ها نقش موثری در تکمیل کریدور‌های کشور دارد که برای تحقق این امر 242 کیلومتر آزاد راه در مناطق مختلف کشور به بهره برداری رسیده است.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی در 24 ساعت آینده و احتمال وقوع سیلاب در تعدادی از استان‌های کشور، لازم است مردم همه نکات ایمنی را رعایت کنند.

سخنگوی مرکز مبادله گفت: پنجمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران با تخصیص 8052 ربع سکه و 4583 نیم سکه به پایان رسید.

فائو از تولید 21 میلیون تنی غلات ایران در سال 2023 خبر داد و اعلام کرد: ذخایر غلات ایران بیشتر از همه دنیا به‌جز 6 کشور است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: طبق آمار‌ها میزان معاملات مسکن در مقایسه با سال گذشته روند کاهشی داشته است.