جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور کشورمان برای بازدید از طرح‌های عمرانی و زیرساختی اسلامشهر به این شهرستان سفر کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی به خانواده‌های جان باختگان زلزله 5.6 ریشتری در جاوه اندونزی تسلیت گفت.

روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر جنگ کی روش و طارمی با رسانه‌ها قبل از دیدار با ولز و تا امنیت و آرامشی که می‌تواند باع رشد کشور شود پرداخته اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ساخت جاده‌ها و مساجد، خانه‌های بهداشت و سایر نیازمندی‌های مناطق محروم و نیازمند از فعالیت‌های گروه‌های جهادی در حوزه سازندگی است.

معاون سیاسی وزارت امورخارجه کشورمان در چارچوب رایزنی‌های سیاسی وزارتخانه‌های امورخارجه ایران و هند، با همتای خود سوبرامانیام جایشنکار دیدار کرد.

مجمع تشخیص مصلحت نظام، چهارشنبه دوم آذر به ریاست آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد و بررسی آیین نامه هیئت عالی نظارت را آغاز کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره روزنامه نگاری آزاد گفت: آقای وزیر، شما با این شعار‌های دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مایه خرسندی است که بسیج با استفاده از نیرو‌های کارآمد و کم توقع توانسته یک مجموعه عظیم تولید و توزیع محتوا را شکل دهد.

هیئت وزیران با هدف تأمین نظر مجلس و رفع ایراد و مغایرت قانونی موجود در مصوبه مربوط به تعیین هزینه ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش در سال 1402، با اصلاح مصوبه مذکور موافقت کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن حتی نمی‌تواند یک نفر از ما را تسلیم کند، چه برسد به اینکه بخواهد یک پایگاه مقاومت یا بخش‌های مختلف دیگر را تسلیم کند.

نشست پرسش و پاسخ جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با سخنگوی دولت بعد از ظهر امروز برگزار شد.

مشاور فرمانده کل نیرو‌های مسلح در امور ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن تا امروز خار چشم دشمنان بوده است.

روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه در اطلاعیه‌ای جزئیات آیین‌های وداع و تشییع سردار شهید داوود جعفری را اعلام کرد.

سردار فدوی گفت: آمریکایی‌ها داعش را به جان جهان اسلام انداختند؛ ولی نیروهای مسلح ما به فرماندهی شهید سلیمانی این فتنه را از بین بردند.

سخنگوی دولت از معرفی وزیر راه و شهرسازی بعد از تعطیلات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشستی خبری با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت.