جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان انرژی اتمی تولید اورانیوم 60 درصدی در سایت فردو از روز دوشنبه را تایید کرد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسات مجلس تلاش بر این بود که همه نوع کمک صورت بگیرد که تیم ملی در جام جهانی بدرخشد. عزم مجلس و دولت بر حمایت بوده و هست

نخست وزیر بلاروس دقایقی پیش در صدرهیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی وارد تهران شد.

آیین تکریم استاندار پیشین تهران و معارفه استاندار جدید صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق را ابلاغ کرد.

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی تهیه کرده‌اند که در آن مجازات‌هایی برای دانشجویان هنجارشکن از جمله 10 سال ممنوع‌الخروجی پیش‌بینی شده است.

جمهوری اسلامی ایران در واکنش به قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انریی اتمی، تولید اورانیوم تا غنای 60 درصد خود را افزایش داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر نقطه‌ای از جهان که قرار دارد حداقل شعاع بیش از 2000 کیلومتری خود را تحت پوشش دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن متوجه شده، نه با جنگ، نه با ترور، نه با فشار اقتصادی نمی‌تواند ایجاد تردید کند و به همین دلیل از روی استیصال به آخرین ابزار خود یعنی ایجاد ناامنی روی آورده است.

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد گفت: گام‌های مهمی تاکنون در تعامل مشترک کارشناسان دفاعی ایران و اوکراین برداشته شده است و این امر تا از بین رفتن هرگونه سوء تفاهم در این رابطه ادامه خواهد داشت.

هیات وزیران مصوبه تغییر ساعات کار دستگاه‌های اجرایی مستقر در تهران را تا پایان سال تمدید کرد.

سفیر ایران در عراق در گفت‌وگو با شبکه العالم درباره مذاکرات اخیر ایران و عراق درباره گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان توضیحاتی ارائه داد.

وزیر کشور با تاکید بر کینه سعودی و انگلیس از به ایران، از جریانات سیاسی خواست برابر برهم زنندگان امنیت کشور، موضع‌گیری روشن داشته باشند.

روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر شکست سنگین ایران در جام جهانی فوتبال و حملات موشکی و پهپادی سپاه به تروریست‌ها در کردستان عراق پرداخته اند.

سخنگوی دولت با انتشار توئیتی به بازی تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس در جریان جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد.

رئیس‌جمهوری در گفتگو با همتای قزاقستانی خود گفت: روابط تهران - آستانه همواره رو به پیشرفت بوده و امیدوارم تعاملات و مناسبات دو کشور بیش از پیش تحکیم شود.