یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران به تماشای بازی ایران و انگلیس در جام جهانی قطر نشست.

رئیس‌جمهور کسب رتبه اول و پانزدهم در حوزه بهداشت و درمان منطقه و جهان را نشانه پیشرفت و بالندگی کشور دانست.

رئیس جمهور انتخاب مجدد «قاسم ژومارت توکایف» به عنوان رئیس جمهور کشور دوست و برادر قزاقستان را تبریک گفت.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اتلاف برق به دلیل فرسودگی شبکه‌ها در زمان توزیع و انتقال بیش از پیش است و باید شبکه‌های فرسوده ترمیم بشوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رزمندگان بسیج و سپاه در زمان جنگ آموزش ندیده بودند، ولی وقتی ندای امام به گوش رسید در حین جنگ و در زمان انجام تکلیف آموزش دیدند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران گفت: سازمان سپاه اولین سازمان یادگیرنده در نظام جمهوری اسلامی است.

مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: این فتنه‌ها تمام می‌شود، اما بازهم ممکن است سراغمان بیاید. پس نباید بی‌توجه باشیم. ما باید مشکلات مردم را حل کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران برنامه صلح آمیز هسته‌ای خود را متناسب با نیاز‌های کشور و در انطباق با تعهداتش ذیل معاهدات بین المللی، ادامه می‌دهد.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه انتظار از رسانه این است که پیشرو باشد نه پیرو، گفت: اهمیت و جایگاه رسانه در ذهن مسئولان ارتقا پیدا کرده است.

بازیکنان تیم فوتبال انگلیس چندی پیش اعلام کردند که در حال بررسی این مسئله هستند که پیش از بازی با تیم ملی ایران به نشانه اعتراض زانو بزنند!

رئیس جمهور در ادامه فرآیند نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی، صبح روز دوشنبه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور یافت.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت:43 سال است که دشمن تحریم‌های متعددی را علیه کشورمان اعمال کرده است، اما هرگز نتوانسته و نخواهد توانست، مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران شود.

مواضع احزاب تجزیه‌طلب «دموکرات کردستان ایران» و «کومله» در اقلیم کردستان عراق هدف حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

معاون اجرایی رئیس جمهور از بزرگترین و مجهزترین طرح حوزه سلامت کشور (بیمارستان هزارتختخوابی مهدی کلینیک تهران) بازدید کرد.

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مسئولان اجرایی در وزارت راه و شهرسازی عملکرد قابل قبولی در ساخت مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی ندارند.

وزیر کشور گفت: جوانی جمعیت یکی از مولفه‌های مهم قدرت ملی است و باعث رشد و بالندگی اجتماعی می‌شود.