سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: آزادسازی سوسنگرد، نقطه کلیدی منطقه خوزستان از جمله موفقیت‌های اثرگذار جنگ تحمیلی است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: آزادسازی سوسنگرد، نقطه کلیدی و حساس منطقه خوزستان از جمله موفقیت‌های اثرگذار جنگ تحمیلی به شمار می‌رود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: آزادسازی سوسنگرد، نقطه کلیدی و حساس منطقه خوزستان از جمله موفقیت‌های اثرگذار جنگ تحمیلی است.

آیین ملی جهادتبین و اطلاع رسانی هنرمندانه با حضور رییس جمهور در مرکز همایش‌های بین‌المللی گشایش یافت.

بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره شهدای قم که در تاریخ 8 آبان 1401 برگزار شده بود، صبح امروز (پنج‌شنبه) در محل برگزاری این همایش در قم منتشر شد.

سخنگوی وزرات امورخارجه در واکنش به تصویب قطعنامه وضعیت حقوق بشر در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل، طرح این قطعنامه توسط کانادا را مردود دانست.

سخنگوی دولت گفت: کسانی که در زمین تروریست‌های رسانه‌ای بازی کردند، باید پاسخگوی عملکرد دنباله‌های آنان در خیابان‌های ایذه و اصفهان باشند.

«دوست داشتن وطن، از نشانه‌های ایمان است» روایتی که نشان از اهمیت وطن و وطن دوستی دارد.

روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر نا امید شدن آمریکا از اغتشاشگران، گل اقتصادی با جام جهانی و حمله تروریستی در ایذه و اصفهان پرداخته اند.

درپی حادثه تروریستی ایذه، رئیس‌جمهور به دستگاه‌های امنیتی و انتظامی دستور داد به فوریت عاملان و آمران حمله را شناسایی و برای مجازات تحویل دستگاه قضایی دهند.

شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا عصر چهارشنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با حضور اعضا برگزار شد.

رئیس مجلس گفت: نهاد‌های امنیتی و انتظامی با قاطعیت به شناسایی آمران و عاملان این حادثه خونین اقدام و مراکز درمانی به وضعیت مجروحان و مصدومان با تمام توان خویش اقدام کنند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در دولت سیزدهم به‌رغم محدودیت‌ها خودمان مساله مردم را شناسایی و تا جای امکان حل می‌کنیم.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: رسیدگی به موضوع استنکاف سازمان سنجش آموزش کشور از اجرای استفساریه ماده 11 قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری در دستور کار اعضای کمیسیون قرار داشت

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در آفریقای جنوبی درباره پیامد‌های سو محاسبه و اقدامات غیرسازنده آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی در نشست شورای حکام هشدار داد.

سخنگوی سپاه پاسداران، گفت: در جنگ رسانه‌ای، با فضایی نرم و لطیف دشمنان تلاش می‌کنند تا با بهره‌گیری از نواقص و خلا‌های موجود به کشور هدف ضربه بزنند.