جمعه 7 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق خوانده بودند، منتشر کرد.

رادیو 84 سال پیش (سال 1319) در ایران با این جمله کوتاه متولد شد: «اینجا تهران است، رادیو ایران» و تا امروز به کار خود ادامه داد.

وزیر فرهنگ گفت: ساخت فیلم مشترک را در دستور کار قرار دادیم که اولین فیلم نیز درباره مرحوم اقبال لاهوری است که مقدمات آن در حال انجام است.

کارگردان فیلم «اخراجی‌ها» گفت: حاجی گرینوف‌ها از مخالفان سر سختم هستند. بله، با آدم‌های مذهبی‌نما مشکل دارم! آنها شعارشان با عملشان نمی‌خواند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد درمورد مزایای تصویب اولیه‌ی سند ملی سبک پوشش اسلامی برای صنعت پوشاک کشور توضیحاتی داد.

10 نمایشگاه استانی از آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران در هفته میراث فرهنگی برگزار می‌شود.

به مناسبت هشتم شوال سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و شهادت حضرت حمزه (ع) مجالس عزاداری در اماکن متبرکه، مساجد و هیأت‌های عزاداری برگزار می‌شود.

دستورالعمل ساترا در حوزه تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی، شامل پنج فصل با 96 بند مختلف است.

صفا آقاجانی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل مشکلات گوارشی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» در دومین اکران مردمی خود میزبان مخاطبان خود در لوتوس مال شد.

رادیو روز سه شنبه چهارم اردیبهشت وارد 84 سالگی می‌شود. به همین دلیل شبکه‌های مختلف برای این روز برنامه تهیه و روانه آنتن می‌کنند.

مدیرعامل صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی فرهنگی گفت: صندوق توسعه و احیا تنها مرجع واگذاری بنا‌های تاریخی در سراسر کشور است.

پنجم اردیبهشت ماه از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش رونمایی می‌شود.

برگزیدگان اولین فصل از برنامه «سرزمین شعر» به تهیه کنندگی علی زارعان معرفی شدند.

روایت امیر عبدالحسینی، کیوریتور ارشد غرفه (پاویون) رسمی جمهوری اسلامی ایران در شصتمین دوسالانه هنر ونیز که این روز‌ها برای ساماندهی پاویون کشورمان در ونیز به سر می‌برد را می‌خوانید.

یک کارشناس و منتقد سینما و تلویزیون گفت: مجموعه «نون خ 5» که چندین سال ما را با خود همراه کرده است، ویژگی «دیدن از نوعی دیگر» را به ما نشان داد.