پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون صنایع دستی کشور در دیدار با سفیر ترکیه در ایران گفت: معاونت صنایع دستی و به طور کلی وزارت میراث فرهنگی آماده هر نوع همکاری با ترکیه است.

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: فردوسی و زبان فارسی تنها متعلق به یک دستگاه نیست و فراتر از ایران بوده و متعلق به تمامی فارسی زبانان و ایران فرهنگی بزرگ است و به هر اندازه در این زمینه کار کنیم کم است.

وزیر فرهنگ گفت: طرح برگزیده اولیه مجموعه مجموعه هنری فاخر اعلام خواهد شد و جایزه 4 میلیارد تومانی به طرح برگزیده تعلق خواهد گرفت.

موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نظر محتوا و معماری ساختمان، در سازمان میراث فرهنگی ثبت ملی شد.

مدیر تماشاخانه سنگلج با اعلام خبر تخریب ساختمان مجاور این تماشاخانه از مسئولان شهرداری خواست تا جان سنگلج این تماشاخانه قدیمی و خاستگاه نمایش ایرانی را به خطر نیندازند.

عموپورنگ با انتشار فیلمی در صفحه شخصی خود به توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس واکنش نشان داد.

برنامه «مثبت آموزش» برنامه ای بصورت زنده و ترکیبی بوده و هر روز با برنامه های شبکه آموزش روی آنتن می رود.

روایت کنشگری ورزشکاران مشهور دنیا علیه رژیم صهیونیستی در مجموعه مستند «در برابر تاریکی» شنبه تا جمعه ساعت 17:30 به روی آنتن افق می‌رود.

وزیر فرهنگ گفت: سندملی معماری به شورای هنر ارجاع شده است و جشنواره معماری فجر طبق سند پیش‌بینی شده که از امسال به صورت دو سالانه برگزار می‌شود.

«قلب سلیم» عنوان اولین برنامه تلویزیونی است که با بهره گیری از هوش مصنوعی به معرفی هرچه بیشتر آیات ابراهیمی می‌پردازد.

با اتمام فصل پنجم از سریال «نون خ» بخش‌هایی از پشت صحنه این سریال در دو قسمت به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

تالار مولوی تا هفته سوم اردیبهشت ماه میزبان دو نمایش تئاتری «سه‌خواهر» و «مجلس توبه نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» شد.

ساعی گفت: رژیم صهیونیستی نه‌تن‌ها نتوانست مدیریت افکار عمومی در سطح بین‌الملل را به دست بگیرد، حتی در سرزمین‌های اشغالی نتوانست موفق عمل کند.

کیلین مورفی در حالی جایزه بهترین بازیگر مرد آکادمی فیلم وتلویزیون ایرلند را هم برد که عنوان کرد در خانه بودن برایش دوست داشتنی است.

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

وزیر فرهنگ گفت: در سال جدید و به منظور تحقق شعار سال راه‌اندازی دو موزه موسیقی و تئاتر در دستور کار وزارت ارشاد قرار دارد.