چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که وزیر صمت وعده تولید 1.7 میلیون خودرو تا پایان امسال را داده که بررسی صورت های مالی 3 خودروساز بزرگ کشور بیانگر افت 24 درصدی تولید خودرو نسبت به فروردین 1402 است.

روند بازار خودرو در چهارمین روز هفته، از ادامه کاهش قیمت‌ها حکایت دارد.

طی 22 جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود 3 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

امروز رسانه‌های ضد انقلاب و کانال‌های تلگرامی با انتشار شایعه‌ی اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران، سعی در برهم زدن بازار طلا و ارز کردند. منبع: نود اقتصاد

سقف مالیاتی و وضعیت مبهم دلار نیمایی باعث شده روند معاملات بازار سهام همچنان فرسایشی باشد. ارزش معاملات هم در سطوح زیر سه هزار میلیاردی قرار گرفته که نشان از عدم اقبال سرمایه‌گذاران نسبت به بازار سرمایه دارد. سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند فعلاً روی سرمایه خود در بازار سهام ریسک نکنند. با وجود این، پول پارک‌شده بیرون از بازار منتظر فرصتی برای بهبود اوضاع است.

از هر یک از درهای ورودی میدان تره بار مرکزی پایتخت که به محوطه بزرگ آن راه یابید پیشتر از رویت هر حجره‌ای می‌توانید نمایی از چندین و چند حجره فروش کارتن‌های موز صادراتی را ببینید. حجره‌هایی که این روزها به واسطه نزدیک شدن به فصل جابه جایی مستاجران خوش‌نشین شلوغتر از همیشه به نظر می‌رسند.

هونگچی سدان لوکس خود را به نام Guoya، برای رزرو توسط مشتریان در سراسر جهان معرفی کرد. این خودرو تحت برند جدید Hongqi Golden Sunflower قرار می‌گیرد و آن را می‌توان یکی از اولین رقیبان مستقیم مرسدس‌بنز S کلاس و ب‌ام‌و سری 7 به حساب آورد.

قیمت دلار روز سه شنبه با وجود برخی سیگنال‌های مساعد خبری در خصوص آزادسازی دلارهای بلوکه‌شده، هزار و 500 تومان گران شد! معامله‌گران معتقدند با نیمه‌تعطیل شدن بازار طلا تقاضا در بازار ارز افزایش یافته و همین موضوع، دلار را از کف کریدور ششم بالا برده است.

معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: با پیگیری بانک مرکزی، ارز حج امسال از محل منابع مسدودشده ارزی ایران پرداخت و منتقل شد.

واریز سود سهام عدالت برخی از سهامداران به موقع صورت نگرفت و این موضوع باعث شده تا این پرداخت سود به خردادماه موکول شود.

گریت‌وال موتور مدل 2024 Ora 3 خود را با نام تجاری Ora در نمایشگاه خودرو پکن 2024 عرضه کرد که در پنج تریم مختلف موجود است. ظاهر جذاب و فانتزی این خودرو بسیار شبیه به گربه طراحی شده است.

نکته اینجاست که صدور احکام جدید بازنشستگان چندان طول نمی‌کشد؛ صدور احکام به صورت الکترونیک و آنی انجام می‌شود؛ یعنی فرمول جدید را که به نرم‌افزار بدهند، خیلی سریع در چشم‌به هم زدنی، احکام جدید صادر می‌شود.

صبح امروز، اصغر جهانگیر، سخنگوی جدید قوه قضاییه در نخستین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت بابک زنجانی گفت: با توجه به همکاری وی و اینکه او بیش از 10 سال در حبس بوده است و اموال این فرد در خارج از کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان و ارزیابی و صحت‌سنجی، همه اموال از خارج از کشور بازگردانده شد، درخواست عفو محکوم علیه توسط دادگستری استان تهران از ریاست قوه قضائیه مطرح...

موضوع اجرای سامانه جامع تجارت در روزهای اخیر همانند سال گذشته اعتراض و تعطیلی واحدهای صنفی در بازارهای بزرگ دادوستد طلا در شهرهایی نظیر تهران و تبریز را به همراه داشته است. بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران علاوه بر تایید نیمه تعطیل شدن بازار طلا در پایتخت، در مورد بی‌توجهی به درخواست طلافروش‌ها مبنی بر ایجاد تغییرات در سامانه جامع تجارت صحبت کرد.

با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به 20 روز محدود شده است.