چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد.

مدیر عامل تامین اجتماعی گفت: طبق قول داده شده از اردیبهشت، حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی همراه با افزایش حقوق پرداخت شد.

بررسی مسیر بازار خودرو در اولین روز هفته، از ادامه روند نزولی قیمت‌ها حکایت دارد.

قیمت دلار امروز با کاهش محدود به کف کریدور ششم برگشت. تحلیلگران بازارهای مالی معتقدند بازارساز از رخدادهای سیاسی روزهای اخیر بیش‌ترین بهره را برده و باعث رنج شدن قیمت دلار در هفته‌های گذشته شده است. آنها پیش‌بینی می‌کنند، مادامی که موضوع توافقات و موضوعات کلان کشور سمت‌وسوی مشخصی بگیرد، دلار در محدوده فعلی نوسان خواهد داشت.

بانک‌های مرکزی در هفته گذشته، درها را برای کاهش نرخ‌ها باز نگه داشتند، اما تاریخ معینی را مشخص نکردند. ارقام ملایم مربوط به اشتغال ایالات متحده، دلار آمریکا را تحت فشار قرار داد، طلای جهانی صعودی شد و ممکن است رکورد خود را در 2431.40 دلار به چالش بکشد.

بزرگ‌ترین شاسی‌بلند برند تانک از گروه گریت وال موتور به نام تانک 800 تا پایان سال جاری رونمایی خواهد شد. این خودروی لوکس با توجه به امکانات و مشخصاتی که دارد، احتمالاً با مرسدس بنز و بی‌ام‌و رقابت خواهد کرد.

بهمن سال قبل، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها طی اطلاعیه‌ای از تغییر زمان‌بندی تخصیص یارانه‌های نقدی و غیر نقدی خبر داد که بر اساس آن دریافت‌کنندگان مستمری نهادهای حمایتی و یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی به سه دسته تقسیم شدند و واریزی یارانه آنها در سه تاریخ مجزا انجام می‌شود.

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه‌ها با ودیعه 100 میلیون تومان می‌پردازیم.

هنسی از رودستر ونوم F5 روولوشن رونمایی کرد که یک نسخه روباز از سوپراسپرت پیست محور این شرکت بوده و دارای پنل سقفی فیبر کربنی است.

بازار مسکن آمریکا علاوه بر درس مهار تورم ملک، از یک بعد دیگر نیز می‌تواند الگوی تنظیم‌گری قرار بگیرد. مشاوران املاک در این بازار با پایبندی به «منشور اخلاقی» که 13ماموریت برای آنها درنظر گرفته، به دو نهاد پاسخ‌گو هستند. آنها حق «تبعیض یک‌طرفه» را ندارند.

در حاشیه پنل "وقتی نوآوری امیدآفرین می‌شود" علیرضا کیان‌پور، مدیر عامل گلرنگ سیستم در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین از تاثیرحرکت هلدینگ‌های بزرگ صنعتی به سمت استارت‌آپ‌ها بر اقتصاد کشور، صحبت کرد.

یک فعال بازار طلا با بیان اینکه مردم از خرید طلای دست دوم و آب شده خودداری کنند از احتمال ثبات قیمت طلا و سکه در ماه آینده خبر داد.

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مطالبه مجلس از وزارت صمت دنبال کردن بحث واردات خودروهای کارکرده است اما دلیلی که از سوی آنان مطرح می‌شود موضوع عدم تامین ارز مورد نیاز برای انجام این کار است.

سفیر پیشین ایران در افغانستان گفت: اگر چند روز پیش آب به سمت ایران روانه شد به خاطر سیلابی است که امکان مهار آن را نداشتند و مجبور شدند به سمت ایران بفرستند.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان چوب، تخته و فرآورده‌های خام چوبی از برگزاری انتخابات مجمع عمومی مالکین اتحادیه در تاریخ 24 اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

جزییاتی از احکام حقوقی 1403 بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد.