سه‌شنبه 29 خرداد 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

پیشکسوتان امروز در تمرین آبی ها حضور پیدا کردند.

ورزش سه نوشت: جواد نکونام در مواجهه با هوادارانی که مجوز حضور در تمرین را نگرفته بودند، با بیان عبارت «عیب ندارد» محل را ترک کرد!

بازیگر ایرانی استوری جدیدی منتشر کرد.

روز جمعه در فوتبال فرانسه با یک خبر عجیب و دلهره‌آور آغاز شده است.

فوتبال 360 نوشت: محمد عمری سرانجام به اردوی پرسپولیس اضافه خواهد شد.

مهدی الفتی مدال نقره خود را دریافت کرد.

ایسنا نوشت: آزادکار وزن 92 کیلوگرم ایران پس از آنکه رقابت‌های قهرمانی جهان را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد، به دلیل دوربودن از شرایط مناسب بدنی از ترکیب تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی کنار گذاشته شد.

ورزش سه نوشت: تعدادی از هواداران استقلال امروز مقابل کمپ مرحوم حجازی حضور پیدا کردند، اما مجوز تماشای تمرین را به دست نیاوردند.

ایسنا نوشت: با اعلام عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس، دروازه‌بان این تیم به کمیته انضباطی دعوت نشده است.

ورزش سه نوشت: ستاره پرتغالی دوباره در کاروان تیمش برای انجام دیدار مقابل الطائی حضور دارد.

سرپرست کاروان ایران گفت: کسب مدال نقره در رشته ژیمناستیک بعد از 70 سال از آغاز بازی‌های آسیایی، یک مدال باارزش و تاریخ‌ساز برای این رشته المپیکی و حتی ورزش کشور خواهد بود.

ملی پوش ژیمناستیک ایران پس از کسب مدال نقره بازیهای آسیایی هانگژو گفت: با این مدال ثابت کردم دیگر در آسیا زنگ تفریح نیستیم.

مهدی الفتی برای اولین بار در تاریخ ژیمناستیک ایران موفق به کسب مدال در بازی های آسیایی شد.

خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک ایران پس از مدال تاریخی مهدی الفتی می گوید:«می توانیم در المپیک هم مدال بگیریم» ژیمناستیک ایران که روند توسعه را از 6 سال قبل با کمترین امکانات و جدی آغاز کرده پس از دو سال درگیری جدی با سازش انجام گرفته توسط کیومرث هاشمی میان دو گروه مدعی فدراسیون و حل مشکل اعزام بین المللی، توانست نمایندگانش را به بازی های آسیایی اعزام کرده و تاریخ ساز شود.

ورزش سه نوشت: بازجویی‌های آنتونی، وینگر منچستر یونایتد، با اتهامات خشونت خانگی آغاز شده‌اند و در اولین مورد او پنج ساعت در اداره پلیس به سوالات آنها جواب داد.

مهدی الفتی برای اولین بار در تاریخ ژیمناستیک ایران موفق به کسب مدال در بازی های آسیایی شد.