شنبه 17 شهریور 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا بیرانوند دیشب با وجود عملکرد خوب نتوانست مانع از باخت تیمش شود.

معز علی کاپیتان تیم الدحیل و تیم ملی قطر بعد شکست پرسپولیس در ورزشگاه خانگی مقابل هواداران آن، رفتار برخی از طرفداران قرمز پوش در پرتاب بطری به درون زمین را احمقانه توصیف کرد. منبع: ورزش‌سه

هادی چوپان این روزها یکی از محبوب ترین ورزشکاران ایران است. او که در دو سال اخیر مقام های خوبی در مسابقات مسترالمپیا به دست آورده، عکسی از خودش در کنار یکی از پادشاهان سلسله اشکانی منتشر کرده است. تصویر منتشر شده از نیمرخ هادی چوپان شباهت جالبی به تصویر پادشاهان سلسله اشکانی روی سکه های ضرب شده در آن دوره دارد./ خبرآنلاین

گیورگی گولسانی با از دست دادن پنالتی نقش مهمی در باخت پرسپولیس داشت.

آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات ایران در کانال تلگرامی‌اش مطلبی را منتشر کرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اجازه نمی‌دهیم دشمنان ما خوشحال باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پی شکست مقابل الدحیل قطر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری این بازی مواردی را بیان کرد که طرح آن کمی عجیب به نظر می‌رسید.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال خبرنگاری که پرسید «تاکتیک پرسپولیس در خط حمله واقعا چه بود؟» گفت: فکر می‌کنم بازی را کلا ندیدید و اینجا هستید که سوالات حاشیه‌ای بپرسید. به نظرم یک بار بازی را خوب نگاه کن. فکر می‌کنم بازی را خوب ندیدید یا اصلا ندیدید. جواب سوال شما این بود که بازی را دوباره نگاه کن! منبع: چندثانیه

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در 7 سال گذشته در ایران تا این حد ناراحت و ناامید نبوده‌ام. نمی‌دانم چه باید بگویم. فقط عذر می‌خواهم.

پس از پایان بازی پرسپولیس و الدحیل قرار است VAR اجاره‌ای ورزشگاه آزادی جمع آوری شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید دست به دست بدهیم و بسازیم، اگر بخواهیم تیم را به حال خود رها کنیم بدتر از این‌ها می‌شود.

رضا درویش به دلیل حضور هواداران خشمگین پرسپولیس در بیرون از ورزشگاه ترجیح داد از استادیوم آزادی خارج نشود. منبع: تسنیم

دروازه‌بان پرسپولیس اظهار داشت: تا آخر فصل هواداران هر چه دوست دارند به ما بگویند ولی به شما قول می‌دهم که جبران می‌کنیم.

تسنیم نوشت: کارشناس داوری فوتبال کشورمان به بررسی قضاوت داور ژاپنی دیدار تیم‌های پرسپولیس و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

ورزش سه نوشت: باشگاه استقلال بعد از حذف پرسپولیس از آسیا پستی جالب را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

فارس نوشت: هواداران خشمگین پرسپولیس پس از شکست مقابل الدحیل خواهان جدایی مدیرعامل باشگاه شدند.