شنبه 17 شهریور 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

عکس جدیدی از ستاره آرژانتینی منتشر شد.

علیرضا بیرانوند رکورد جدیدی با پیراهن پرسپولیس به نام خودش ثبت کرد.

ورزش سه نوشت: کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن ژرمن، در دیدار خارج از خانه امروز تیمش مقابل برست، با هواداران رقیب درگیری لفظی پیدا کرد.

در جریان بازی نایمخن برابر آلکمار در هفته دهم لیگ اردویسه هلند، باس دوست، مهاجم تیم نایمخن در اواخر نیمه دوم، ناگهان به زمین افتاد و بازی متوقف شد.

ورزش سه نوشت: یحیی گل‌محمدی می‌گوید مهاجمان با کیفیتی که مدنظرش بوده را به دلیل مشکلات مالی و محدودیت‌ها نتوانسته جذب کند.

ایرنا نوشت: فدراسیون پروررش اندام در کاروان اعزامی به مسابقات مثلا جهانی، افرادی را همراه کرده است که یا بی‌ربط و یا دارای عناوین نادرست هستند.

ورزش سه نوشت: با در نظر گرفتن دو صحنه مشکوک داوری که در دیدار مقابل ملوان علیه پرسپولیس اتفاق افتاد این باشگاه از داوری وحید کاظمی و کمک‌هایش در این مسابقه به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

تیم فوتبال کانون وکلای مرکز، قهرمانی سومین دوره مسابقات فوتبال حقوقدانان ایران شد.

ایرنا نوشت: ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس پای مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد.

ورزش سه نوشت: باشگاه منچستریونایتد در شروع دیدار امروز مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه الدترافورد به بابی چارلتون فقید، اسطوره درگذشته این باشگاه، ادای احترام کرد.

فارس نوشت: سرمربی تیم پرسپولیس گفت: عضو هیات مدیره استقلال شاید بزرگتر از دهانش صحبت کرده باشد! ما در شرایط سخت بازی هستیم اما او باید بداند که چه می گوید.

فارس نوشت: سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: هواداران ما فوتبال را خوب می فهمند. وقتی می بینند تیمشان خوب بازی می‌کند، به نتیجه کار ندارند.

تسنیم نوشت: کارشناس داوری فوتبال کشور اعتقاد دارد، داور دیدار ملوان بندر انزلی - پرسپولیس مرتکب اشتباه شده و پنالتی سرخپوشان را ندیده است.

ورزش سه نوشت: مدیر روابط عمومی پرسپولیس با انتشار یک استوری نسبت به عدم رسیدگی به شکایت این باشگاه از استقلال اعتراض کرد.

دیدار ملوان و پرسپولیس با تساوی بدون گل تمام شد.