جمعه 30 شهریور 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرعامل سپاهان در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

ایرنا نوشت: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس یک روز پس از شکست این تیم مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی که به حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا منجر شد، سرمربی این تیم را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

ایسنا نوشت: شانزده تیم صعود کننده به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند و حالا در این مرحله باید قرعه‌کشی انجام شود.

پس از گل رونالدو در بازی با منچستر که توجه خیلی ها را جلب کرد، کارشناسان در تحقیقی دقیق در یک آزمایشگاهی واقع در مادرید به بررسی اندازه گیری دقیق توانایی کریستیانو رونالدو در پرش به هنگام ضربه سر پرداختند. رونالدو سعی در جابجایی رکورد خود داد./ فرهیختگان ورزشی

مهدی مهدوی‌کیا استوری جدیدی در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

کارلوس کی‌روش رسما از تیم ملی قطر جدا شد.

مهر نوشت: پنج بازیکن باتجربه پرسپولیس خواستار صلح سرمربی و مدیرعامل باشگاه برای پایان دادن به حاشیه‌ها شدند.

محمدرضا مهدوی ستاره سابق پرسپولیس و استقلال در گفتگو با تی وی پلاس لحظه درگیری با یک دزد مسلح را تعریف کرد. چاقو داشت و نزدیک بود صورت جفت مان زیر لاستیک ماشین لِه شود. مالک موتور آقای سارق، یک کارگردان مشهور است!/TV plus

ورزش سه نوشت: حسین کنعانی‌زادگان در پایان مسابقه مثل دیگر هم تیمی‌هایش چهره‌ای مغموم و اشکبار داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برنامه تمرین و ریکاوری پس از بازی خود را از ساعت 12 امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

حال و روز فوتبال ایران خوب نیست؛ خودمان را گول نزنیم.

ورزش سه نوشت: به نظر می‌رسد که لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، از لیونل مسی عصبانی است و به همین دلیل تصمیم به استعفا گرفته است.

تسنیم نوشت: غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان و مدیر تیم‌های پایه کشتی انتخاب شد.

ورزش سه نوشت: استقلالی که مدیریت آن در پیش‌فصل مشکلی برای چهاردهم شدن هم نداشت با معجزه نکونام در صدر جدول قرار گرفته اما اتمام فصل در این رتبه چندان آسان نخواهد بود.

نخستین نشست آماده سازی تیم های ملی برای بازی های آسیایی زمستانی 2025 با حضور مسئولان و اعضای هیات رئیسه فدراسیون، روسای انجمن ها و کمیته های ورزشی برگزار شد.

کاپیتان الدحیل واکنش عجیبی به هواداران پرسپولیس نشان داد.