جمعه 30 شهریور 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید دست به دست بدهیم و بسازیم، اگر بخواهیم تیم را به حال خود رها کنیم بدتر از این‌ها می‌شود.

رضا درویش به دلیل حضور هواداران خشمگین پرسپولیس در بیرون از ورزشگاه ترجیح داد از استادیوم آزادی خارج نشود. منبع: تسنیم

دروازه‌بان پرسپولیس اظهار داشت: تا آخر فصل هواداران هر چه دوست دارند به ما بگویند ولی به شما قول می‌دهم که جبران می‌کنیم.

تسنیم نوشت: کارشناس داوری فوتبال کشورمان به بررسی قضاوت داور ژاپنی دیدار تیم‌های پرسپولیس و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

ورزش سه نوشت: باشگاه استقلال بعد از حذف پرسپولیس از آسیا پستی جالب را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

فارس نوشت: هواداران خشمگین پرسپولیس پس از شکست مقابل الدحیل خواهان جدایی مدیرعامل باشگاه شدند.

عکس جدیدی از ستاره آرژانتینی منتشر شد.

علیرضا بیرانوند رکورد جدیدی با پیراهن پرسپولیس به نام خودش ثبت کرد.

ورزش سه نوشت: کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن ژرمن، در دیدار خارج از خانه امروز تیمش مقابل برست، با هواداران رقیب درگیری لفظی پیدا کرد.

در جریان بازی نایمخن برابر آلکمار در هفته دهم لیگ اردویسه هلند، باس دوست، مهاجم تیم نایمخن در اواخر نیمه دوم، ناگهان به زمین افتاد و بازی متوقف شد.

ورزش سه نوشت: یحیی گل‌محمدی می‌گوید مهاجمان با کیفیتی که مدنظرش بوده را به دلیل مشکلات مالی و محدودیت‌ها نتوانسته جذب کند.

ایرنا نوشت: فدراسیون پروررش اندام در کاروان اعزامی به مسابقات مثلا جهانی، افرادی را همراه کرده است که یا بی‌ربط و یا دارای عناوین نادرست هستند.

ورزش سه نوشت: با در نظر گرفتن دو صحنه مشکوک داوری که در دیدار مقابل ملوان علیه پرسپولیس اتفاق افتاد این باشگاه از داوری وحید کاظمی و کمک‌هایش در این مسابقه به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

تیم فوتبال کانون وکلای مرکز، قهرمانی سومین دوره مسابقات فوتبال حقوقدانان ایران شد.

ایرنا نوشت: ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس پای مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد.