سه‌شنبه 3 مهر 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: رسانه اسپانیایی "VozPpuli" ادعا کرد رئال تا ساعاتی دیگر پیشنهاد رسمی خود برای خرید کیلیان امباپه را ارائه خواهد کرد و این انتقال می تواند قطعی شود.

خبرورزشی نوشت: یکی از مهمترین دستاوردهای گل هزارم استقلال در تاریخ لیگ برتر، سلسه اتفاقات مهمی بود که برای زننده این گل رخ داد.

به زعم کارشناسان داوری در برخورد روزبه چشمی با بازیکن استقلال خوزستان در محوطه جریمه آبی پوشان، خطای پنالتی رخ داد، اما خطا گرفته نشد./viral vids

شاهرخ بیانی در گفت و گو با خبرآنلاین درباره شرایط این روزهای استقلال صحبت کرد.

ورزش سه نوشت: رضا عنایتی اعلام کرد سه ستاره مشترک در بین تیم امید و تیم ملی بزرگسالان در جمع شاگردان او حضور خواهند داشت.

مهر نوشت: میلاد عبادی‌پور دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی پس از خط خوردن از اردوی تیم ملی به آن واکنش نشان داد.

فارس نوشت: خبرنگار بلژیکی از توافق باشگاه پورتو با میلان برای انتقال ستاره ایرانی خبر داد.

ورزش سه نوشت: بعد از گفتگوی اخیر سعید دقیقی با برنامه فوتبال برتر، حواشی‌ای در این خصوص شکل گرفت که اکنون سرمربی شمس آذر به توضیح آن پرداخت.

ایسنا نوشت: یک بازیکن دورگه با نظر رضا عنایتی به تیم ملی امید دعوت شد.

ورزش سه نوشت: جذب عمرو ورده و گوستاوو بلانکو به دلیل مشکل پربودن سقف بودجه استقلال منتفی است.

کوشکی گفت: باید ببینیم آیا کسی 6 دهه پس از مرگ علی دایی او را می‌شناسد؟ فردوسی‌پور توانمند نبود؛ گستاخ بود. مدیر رسانه او عقلانیت نداشته است. رئیس صداوسیما تدارکات‌چی او بود. رئیس صداوسیما از او حساب می‌برد. فردوسی‌پور درواقع رئیس صداوسیما بود. ما در سینما و رسانه ملی با پدیده افسارگسیختگی چهره‌های «پرواربندی‌شده» روبرو بودیم. منبع: صداوسیما

ایرنا نوشت: یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای تیمش مهاجم جدید پیدا کرد.

تسنیم نوشت: با وجود اعلام واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و دارایی، احسان خاندوزی اعلام کرد که این موضوع به تأیید نرسیده است.

رسانه عربستانی از اولین لژیونر مصری تاریخ لیگ ایران پرده برداشت.

تیم وزنه برداری پیشکسوتان که در مسابقات جهانی به عنوان پنجمی رسیده بود، شب گذشته وارد ایران شد. 6 وزنه بردار اعزامی ایران در این دوره از پیکارها یک طلا و 4 نقره و یک عنوان پنجمی کسب کردند. یکی از اتفاقات تلخ این دوره از رقابت‌ها عبور یکی از پیشکسوتان وزنه‌برداری از خطوط قرمز ایران اسلامی بود. منبع: ایرنا

مدیر رسانه ای تیم فوتبال باشگاه سپاهان اصفهان نوشت: این باشگاه هیچ قراردادی زیر میز ندارد.