سه‌شنبه 3 مهر 1403

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

ورزشی وب‌گاه خبر آنلاین

فدراسیون وزنه‌برداری اقدام وزنه‌بردار پیشکسوت تیم ایران در جریان رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان جهان را که در مغایرت با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به شدت محکوم می‌کند.

پژمان جمشیدیدر مصاحبه اختصاصی با عادل فردوسی پور خاطره جالبی از تمرین پرسپولیس و علی پروین تعریف کرد که با واکنش جالب مجری برنامه 90 مواجه شد.

امیر عابدزاده با قراردادی دو ساله به ماریتیمو بازگشت.

در آستانه بازی چهارم سرخپوشان در فصل جدید، از کیت سوم این تیم رونمایی شد.

ورزش سه نوشت: مطرح‌ترین خبرنگاران اروپایی از آخرین تلاش‌های میلان برای جذب مهدی طارمی خبر می‌دهند.

کریستیانو رونالدو بعد از دبل کردن مقابل الشباب، مقابل چشم هواداران النصر رقص عربی انجام داد.

در آخرین دیدار روز دوم از هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور دو تیم گل‌گهر و ملوان در شهر سیرجان به نتیجه تساوی رضایت دادند.

هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با بردهای مشابه سپاهان و نساجی به ترتیب مقابل پیکان و صنعت نفت آبادان پیگیری شد.

باشگاه استقلال خوزستان از عملکرد تیم داوری در بازی مقابل استقلال شکایت کرد.

تسنیم نوشت: باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ مدعی شد، باشگاه سپاهان در بحث سقف بودجه خود دچار تخلف شده است و باید پرونده‌اش به کمیته انضباطی ارجاع داده شود.

روزنامه مارکا اعلام کرد جوردی آلبا تصمیم قطعی خود را گرفته و به زودی بازنشستگی‌اش از تیم ملی اسپانیا را اعلام خواهد کرد.

محمدرضا اخباری امروز تولد پسر خود را جشن گرفت و برای دومین بار پدر شد.

مربی برزیلی تیم فوتبال فولاد گفت: فردا بازی سختی مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا خواهیم داشت.

گوشی حمید استیلی اسطوره باشگاه پرسپولیس با تهدید چند سارق مسلح با قمه به سرقت رفت.

ورزش سه نوشت: باشگاه فولاد خوزستان پس از دیدار با پرسپولیس سرمربی جدید خود را معرفی می‌کند، اما او نمی‌تواند بازیکنی را به لیستش اضافه کند.

همشهری نوشت: مهدی عبدی بعد از ترک پرسپولیس در بازی هفته چهارم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان وقتی از دقیقه 60 به جای حسین زاده وارد زمین شد توانست اولین گل اش که اتفاقا گل سه امتیازی هم بود را در اولین بازی برای تی تی های تبریزی به ثمر برساند.