چهارشنبه 18 مهر 1403

خبر بدی که به متقاضیان این خودرو رسید

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
خبر بدی که به متقاضیان این خودرو رسید

ایران خودرویی‌ها هنوز قیمت نهایی هایما S7 پرو برای مصرف کنندگان اعلام نکردند اما با توجه به تغییراتی که به نسبت هایما S7 پلاس دارد پیش‌بینی می‌شود قیمت هایما S7 پرو از مدل پلاس همین خودرو سبقت بگیرد.

به گزارش اقتصادنیوز، مشتریان فاقد دعوتنامه‌ای که قرار بود در شهریور و مهر سال جاری هایما S7 پلاس دریافت کنند می‌توانند به صورت اختیاری به جای این محصول مونتاژی ایران خودرو از بین دو محصول دیگر این خودروساز یعنی پژو 207 با گیربکس اتوماتیک و تارا با گیربکس اتوماتیک V4 LX یکی را به عنوان خودروی جایگزین انتخاب کنند. آبی‌های جاده مخصوص از لفظ به صورت اختیاری در اطلاعیه خود استفاده کرده‌اند؛ اما طبق یک روال معمول این دست پیشنهادها با اختیار داشتن مشتریان شروع می‌شود و در پایان متقاضی چاره‌ای جز پذیرش پیشنهاد خودروساز ندارد.

به نظر می‌رسد دلیل جایگزین کردن تارا اتوماتیک و پژو 207 اتوماتیک با هایما S7 پلاس تغییر برنامه ایران خودرو در تولید هایما S7 پلاس باشد. مدیران ایران خودرو تصمیم گرفتند تغییراتی در پُرتقاضاترین عضو خانواده هایما داده و از این به بعد هایما S7 پرو را جانشین هایما S7 پلاس در سبد محصولاتی خود کنند. این تغییر مسیر در تولید محصول مونتاژی چینی سبب شده تا برنامه فروش هایما S7 پلاس نیز دچار تغییراتی شود که فاز اول این تغییرات با پیشنهاد خودروساز ساکن کیلومتر 14 بابت عرضه پژو 207 اتوماتیک و تارا اتوماتیک به عنوان خودروهای جایگزین هایما S7 پلاس استارت خورده است.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «نقشه تازه ایران خودرو برای مشتریان / عرضه این خودرو منتفی شد؟» بخوانید.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.