شنبه 16 تیر 1403

خبر خوش میرهاشم موسوی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
خبر خوش میرهاشم موسوی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

خبر خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی؛ واریز علی‌الحساب سه میلیون تومانی متناسب‌سازی به حساب 4.2 میلیون نفر مستمری‌بگیر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی: مبلغ سه میلون تومان بابت علی‌الحساب متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان عزیز برای ماه‌های فروردین تا خرداد ماه پرداخت شد. یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم دولت مردمی سیزدهم و شخص رئیس‌جمهور شهیدمان حضرت آیت‌الله رئیسی، توجه به معیشت...

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی: مبلغ سه میلون تومان بابت علی‌الحساب متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان عزیز برای ماه‌های فروردین تا خرداد ماه پرداخت شد.

یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم دولت مردمی سیزدهم و شخص رئیس‌جمهور شهیدمان حضرت آیت‌الله رئیسی، توجه به معیشت و زندگی بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز بود.

دولت محترم براساس مصوبه‌ای که هفته گذشته به موجب قانون بودجه داشت؛ به همه صندوق‌های بازنشستگی ابلاغ کرد که سه میلون تومان بابت متناسب‌سازی فروردین تا خرداد به‌صورت علی‌الحساب برای متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان عزیز؛ واریز کنند. ما هم اعلام کرده بودیم که در تلاش هستیم به محض تأمین منابع که رقمی بالغ بر 12 هزار و 600 میلیارد تومان را شامل می‌شود؛ این مبلغ علی‌الحساب را پرداخت کنیم.

این منابع تأمین شده و طی ساعات آینده مبلغ سه میلیون تومان به همه حساب مستمری‌بگیران و بازنشستگان عزیز سازمان تأمین‌اجتماعی واریز می‌شود.

این واریز برای همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران خواهد بود و با هماهنگی فنی با بانک، همین امروز به صورت کامل به حساب همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز تأمین‌اجتماعی واریز می‌شود.

منبع: ایسنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

خبر خوش میرهاشم موسوی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی 2