جمعه 21 اردیبهشت 1403

خبر مهم آموزش و پرداخت درباره اجرای رتبه‌بندی معلمان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
خبر مهم آموزش و پرداخت درباره اجرای رتبه‌بندی معلمان

اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از همین هفته آغاز می‌شود

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش گفت: در برخی رسانه‌ها نیز مواردی مبنی بر اشکالات آئین‌نامه مطرح شد و سازمان برنامه و بودجه با پیگیری‌های وزیر، قول مساعد دادند که همه مطالبات فرهنگیان در حوزه رتبه‌بندی طی ماه‌های گذشته نیز یک‌جا پرداخت می‌شود.

صادق ستاری‌فرد، امروز _ یکشنبه نوزدهم تیرماه _ در مراسم افتتاحیه یادواره شهید ابراهیم هادی (مسابقات ورزشی سراسر کشور مرد)، در خصوص رتبه‌بندی معلمان، خاطرنشان کرد: به لطف خدا از سال 84 تاکنون موضوع رتبه‌بندی مدنظر بود، اما عملیاتی نشد تا اینکه در برنامه‌های تبلیغاتی رئیس جمهور، موضوع رتبه‌بندی به عنوان مطالبه و حق حقوقی فرهنگیان مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:جزئیات تازه از اجرای رتبه‌بندی معلمان | سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد

ستاری‌فرد گفت: رتبه‌بندی یکی از عاملان و آثار تحول است و در سند تحول بنیادین نیز مورد توجه قرار گرفت، اما در طول 10 سال اجرای سند تحول، مورد توجه نبود تا اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم این قانون تصویب و آئین‌نامه ابلاغ شد و فردا ساعت 10 آخرین جلسه شیوه‌نامه اجرایی رتبه‌بندی برگزار می‌شود و به یاری خدا از همین هفته و هفته آینده اجرای رتبه‌بندی آغاز خواهد شد.

وی گفت: در برخی رسانه‌ها نیز مواردی مبنی بر اشکالات آئین‌نامه مطرح شد و سازمان برنامه و بودجه با پیگیری‌های وزیر، قول مساعد دادند که همه مطالبات فرهنگیان در حوزه رتبه‌بندی طی ماه‌های گذشته نیز یک‌جا پرداخت می‌شود.

هم اکنون دیگران می خوانند
خبر مهم آموزش و پرداخت درباره اجرای رتبه‌بندی معلمان 2