سه‌شنبه 12 تیر 1403

خبر مهم اسلامی درباره دور دوم انتخابات / پزشکیان و جلیلی می‌توانند تبلیغات خود را شروع کنند

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
خبر مهم اسلامی درباره دور دوم انتخابات / پزشکیان و جلیلی می‌توانند تبلیغات خود را شروع کنند

اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که در مورد تامین و توزیع تعرفه‌های مرحله دوم انتخابات هیچ مانعی وجود ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محسن اسلامی با اشاره به اطلاعیه شماره 28 ستاد انتخابات کشور گفت: آقایان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی بیشترین آرا را در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بدست آوردند و نامزدهای دور دوم هستند و از الان می توانند تبلیغات خود را شروع کنند و تا ساعت 8 صبح روز پنج شنبه - 14 تیرماه - ادامه دهند.

خبر مرتبط انتشار اطلاعیه جدید ستاد انتخابات / صحت انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تایید شد

اقتصادنیوز: ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که شورای نگهبان صحت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را در کلیه حوزه‌های انتخابیه کشور مورد تایید قرار داده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور همچنین نامزدها، ستادهای‌شان و طرفداران‌شان را به رعایت قانون دعوت کرد.

وی درباره تمهیدات انتخاباتی برای توزیع تعرفه‌ها در داخل و خارج از کشور گفت: از امروز 15 استان را دعوت کرده ایم که تعرفه ها را دریافت کنند. روز بعد 15 استان دیگر و نهایتا 16 استان بعدی‌؛ بنابراین فرایند به خوبی در حال طی شدن است و ملزومات و تعرفه ها در اختیار استان ها قرار می گیرد و از این جهت هیچ مانعی نداریم و ان شاءالله روز جمعه راس ساعت 8 صبح انتخابات برگزار خواهد شد.

اسلامی درباره ارسال تعرفه مرحله دوم به خارج از کشور نیز گفت: به علت طول مسافت، دو هفته گذشته تعرفه مرحله اول و دوم را با هم یک جا ارسال کردیم. الان تعرفه های مرحله دوم در اختیار وزارت خارجه در شعب خارج از کشور است و هیچ مانعی وجود ندارد. ان شاءالله هم وطنان در همان شعبی که در دور اول رای دادند می توانند برای مرحله دوم هم رای بدهند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
خبر مهم اسلامی درباره دور دوم انتخابات / پزشکیان و جلیلی می‌توانند تبلیغات خود را شروع کنند 2