شنبه 22 اردیبهشت 1403

خبر مهم برای نیروهای شرکتی / طرح ساماندهی کارکنان دولت تا خردادماه به نتیجه می رسد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
خبر مهم برای نیروهای شرکتی / طرح ساماندهی کارکنان دولت تا خردادماه به نتیجه می رسد؟

رامین اناری درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: با توجه به اینکه هم مجلس و هم شورای نگهبان با طرح ساماندهی موافق هستند و هیچ ایرادی به این طرح وارد ندانستند و فقط هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت، یکسری ایرادات گرفته، توقع داریم کار به سرعت به سرانجام برسد. رامین اناری درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: با توجه به اینکه هم مجلس و هم شورای نگهبان با طرح ساماندهی موافق هستند و هیچ...

رامین اناری درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: با توجه به اینکه هم مجلس و هم شورای نگهبان با طرح ساماندهی موافق هستند و هیچ ایرادی به این طرح وارد ندانستند و فقط هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت، یکسری ایرادات گرفته، توقع داریم کار به سرعت به سرانجام برسد.

به گزارش عرشه آنلاین، رامین اناری گفت: حرف ما کارگران، حرف رهبری‌ست، باید امنیت شغلی کارگران تامین شود و مسلماً آن‌هایی که با این امر مخالفت کنند، مقابل منویات مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

رامین اناری، نماینده جمعی از کارگران قراردادی و شرکتی کشور، ضمن تاکید بر لزوم به سرانجام رسیدن طرح ساماندهی استخدام به خبرنگار ایلنا گفت: پنجم اردیبهشت، مقام معظم رهبری در دیدار با سه هزار نفر از کارگران کشور، بازهم مانند سال گذشته و پررنگ‌تر از آن، به موضوع «امنیت شغلی کارگران» پرداختند و تاکید کردند کارگران باید حتماً امنیت شغلی داشته باشند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی راهی برای تامین امنیت شغلیِ حدود یکی میلیون نفر از کارگران کشور است؛ افزود: با توجه به اینکه هم مجلس و هم شورای نگهبان با طرح ساماندهی موافق هستند و هیچ ایرادی به این طرح وارد ندانستند و فقط هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت، یکسری ایرادات گرفته، توقع داریم کار به سرعت به سرانجام برسد. نمایندگان مجلس بارها اعلام کرده‌اند این ایرادات قبلاً برطرف شده و محلی از اعراب ندارد.

اناری اضافه کرد: قرار شده این هفته یا هفته بعد، نشستی مرکب از نمایندگان کمیسون اجتماعی، ریاست مجلس و اعضای هیات عالی نظارت برگزار شود؛ امیدواریم در این نشست کار بالاخره به سرانجام برسد و قبل از پایان کار مجلس یازدهم، تصویب طرح به پایان برسد.

به گفته وی، حرف ما کارگران، حرف رهبری‌ست، باید امنیت شغلی کارگران تامین شود و مسلماً آن‌هایی که با این امر مخالفت کنند، مقابل منویات مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و یقین بدانند کارگران در برابرشان سکوت نمی‌کنند.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

خبر مهم برای نیروهای شرکتی / طرح ساماندهی کارکنان دولت تا خردادماه به نتیجه می رسد؟ 2