جمعه 14 اردیبهشت 1403

خبر مهم درباره فروش خودروهای برقی وارداتی + جزئیات

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
خبر مهم درباره فروش خودروهای برقی وارداتی + جزئیات

رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که در اردیبهشت 1403 برای اولین بار فروش خودروهای برقی وارداتی را آغاز می‌شود.

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: به زودی عرضه خودروهای وارداتی جدید در سامانه آغاز می شود. قرار است فرایند خرید خودروهای وارداتی از شرکت ها را تسهیل کنیم و بزودی شرایط جدید فروش خودروهای وارداتی را اعلام می کنیم.

خبر مرتبط پیش فروش خودروی لوکس کرمان موتور + جدول و جزئیات

شرکت کرمان موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی برای کی ام سی X5، این خودرو را از طریق شرکت واسپاری کرمان به صورت لیزینگ اقساطی عرضه می‌کند.

او افزود: در کنار سامانه عرضه خودروهای وارداتی، سامانه ای مجزا برای فروش خودروهای برقی وارداتی در نظر گرفته ایم و در اردیبهشت 1403 برای اولین بار فروش این دسته از خودروها را آغاز می کنیم که شرایط خرید به مراتب راحتتری را از خودروهای وارداتی دیگر دارند.

ضیغمی تصریح کرد: اواخر سال گذشته تیراژ قابل توجهی از خودروهای خارجی به گمرکات کشور رسیده اند و در سال جدید، به دلیل مدیریت فضای تخلیه خودروها، قراردادهای جدیدی را با گمرکات دیگر منعقد کرده ایم.

خبر مرتبط سایپا وارد گود رقابت با ایران خودرو شد / این بازار طرفدار پیدا کرد

چانگان EV460 محصول برقی برند چانگان است که قرار است توسط خودروسازی سایپا برای حضور در ناوگان تاکسیرانی وارد کشور شود.

به گفته او، این روزها گمرکات خودرویی کشور حجم قابل توجهی از خودروهای وارداتی را در خود جای داده اند و به دنبال ترخیص و تحویل هرچه سریع‌تر این خودروها هستیم. به عنوان مثال گمرک بندر شهید باهنر بندر عباس، میزبان تیراژ به مراتب بالاتری از خودروهای وارداتی نسبت به دوره قبلی واردات است و از ابتدای سال جاری، حجم قابل توجهی از خودروهای برقی و بنزینی خارجی به گمرک شهید رجایی آمده اند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

خبر مهم درباره فروش خودروهای برقی وارداتی + جزئیات 2
خبر مهم درباره فروش خودروهای برقی وارداتی + جزئیات 3