دوشنبه 2 مهر 1403

خبر وزیر اقتصاد درباره سهام نوزادان / نحوه دریافت و ثبت‌نام سهام نوزادان اعلام شد

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
خبر وزیر اقتصاد درباره سهام نوزادان / نحوه دریافت و ثبت‌نام سهام نوزادان اعلام شد

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: از تمام والدین نوزادان سال 1401 درخواست می‌کنیم حداکثر تا پایان اسفندماه امسال به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت‌نام کنند به محض ثبت‌نام مراحل به شکل کاملا خودکار و الکترونیکی برای تخصیص بندهای لازم جهت 1.5 میلیون تومان سهام برای نوزادان سال 1401 انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، سید احسان خاندوزی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به واریز منابع لازم برای خرید سهام نوزادان متولد 1401 از سمت سازمان برنامه بودجه، سازمان بورس و اوراق بهادار کاملا آماده است از تمام والدین نوزادان سال 1401 درخواست می‌کنیم حداکثر تا پایان اسفندماه امسال به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: مهلت ثبت‌نام فقط تا پایان سال 1401 است زیرا از سال 1403 متولدین 1402 ثبت‌نام خواهند شد. به محض ثبت‌نام مراحل به شکل کاملا خودکار و الکترونیکی برای تخصیص بندهای لازم جهت 1.5 میلیون تومان سهام برای نوزادان سال 1401 انجام خواهد شد.

خاندوزی بیان کرد: در نظام تامین مالی کشورهای اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در برخی از موارد رتبه سوم و در برخی رتبه چهارم را دارد و امیدوارم طبق تاکید رئیس جمهور این رتبه در سال 1403 بهبود یابد.

وی درباره بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 افزود: بخش اول در مجلس به تصویب رسید و بخش دوم که حاوی ارقام اصلی و جداول است، هر زمان از مجلس به دولت برسد، دولت با فوریت بخش دوم را تصویب خواهد کرد.

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1881207