یک‌شنبه 15 مهر 1403

خداحافظی کاپیتان با فصل / بیانیه رسمی رئال برای مصدومیت کارواخال و وینیسیوس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خداحافظی کاپیتان با فصل / بیانیه رسمی رئال برای مصدومیت کارواخال و وینیسیوس

باشگاه رئال مادرید مصدومیت رباط صلیبی دنی کارواخال را تایید کرد و او فصل را از دست می دهد. مصدومیت وینیسیوس نیز امروز تایید شد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید در دو بیانیه جداگانه تایید کرد که دنی کارواخال و وینیسیوس در بازی شب گذشته برابر ویارئال با مصدومیت مواجه شده‌اند. کارواخال فصل را از دست خواهد داد ولی وینیسیوس بعد از فیفا دی اکتبر مهیای بازی خواهد شد.

در مورد کارواخال بدترین خبر ممکن تایید شد. کاپیتان رئال علاوه بر پارگی رباط صلیبی، دچار پارگی رباط جانبی خارجی و پارگی تاندون پوپلیتئوس در پای راست خود نیز شده است و مدت زمان دوری او بین هشت تا 10 ماه خواهد بود و عملا فصل را از دست خواهد داد. ساعاتی پیش کارواخال در اینستاگرام مصدومیت رباط صلیبی خود را اعلام کرده بود و نوشت که تلاش خواهد کرد در بهترین فرم به میادین برگردد.

در مورد وینیسیوس نیز او در دقیقه 79 بازی از ناحیه شانه راست مصدوم شد و به بیرون زمین رفت. باشگاه مدت زمان دقیقی برای بازگشت او اعلام نکرده ولی منابع اسپانیایی نوشته‌اند حل مشکل او بین دو تا سه هفته طول خواهد کشید. به این ترتیب او دو بازی برزیل در مقدماتی جام جهانی را از دست می‌دهد.

خداحافظی کاپیتان با فصل / بیانیه رسمی رئال برای مصدومیت کارواخال و وینیسیوس 2
خداحافظی کاپیتان با فصل / بیانیه رسمی رئال برای مصدومیت کارواخال و وینیسیوس 3