یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

خداحافظ المپیک؟/ رئال امباپه را از یک جام مهم دور کرد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خداحافظ المپیک؟/ رئال امباپه را از یک جام مهم دور کرد (عکس)

تیتر یک امروز نشریه اکیپ به دور و دورتر شدن کیلیان امباپه از المپیک 2024 پاریس اختصاص دارد.

به گزارش "ورزش سه"، نوامبر گذشته بود که امباپه در یک مصاحبه به مسئله حضورش در المپیک پاریس اشاره کرد.

امباپه گفت: «من دوست دارم برای کشورم در المپیک به میدان بروم و فکر می کنم مردم نیز این را می خواهند اما همه چیز به باشگاهی که در آن بازی می کنم، بستگی دارد. اگر اجازه بدهد، بازی خواهم کرد و در غیر این صورت خیر. من مدت زمان زیادی برای پرداختن به این قضیه احتصاص نمی دهم. به من بگویند بله، با کمال میل برای المپیک فرانسه بازی خواهم کرد و اگر بگویند، نه، دیگر تمام است.»

دو روز پیش لوپاریزین نوشت که تیری آنری (مربی زیر 23 ساله های فرانسه)، قصد دارد از امباپه، آنتوان گریزمان و اولیویه ژیرو به عنوان سه بازیکن بزرگسال در تیم المپیک فرانسه استفاده کند اما به نظر می رسد باید قید امباپه را بزند.

فوتبال المپیک در تقویم رسمی فیفا نیست و باشگاه ها مختارند به بازیکن خود اجازه بدهند یا خیر.

امروز اکیپ نوشت که رویای حضور امباپه در المپیک پاریس روز به روز در حال دور شدن است و حالا احتمالش بسیار کم است. با توجه به اینکه امباپه در پایان فصل پی اس جی را ترک می کند و مقصد بعدی او نیز رئال خواهد بود، باشگاه مادریدی تمایلی برای اینکه امباپه به المپیک برود ندارد.

بازی های فوتبال المپیک تنها 10 روز بعد از اتمام یورو 2024 شروع می شود و اگر فرانسه به فینال برسد، کیلیان فرصت زیادی برای استراحت ندارد و این در حالی است که رئال انتظار دارد او را سرحال و قبراق در اردوی پیش فصل خود داشته باشد.

غیبت امباپه ضربه بزرگی به تیم المپیک فرانسه و تیری آنری خواهد بود چرا که طلای فوتبال اهمیت فراوانی برای کشور میزبان دارد و با کیلیان طبعا شانس فرانسه مضاعف خواهد شد.

خداحافظ المپیک؟/ رئال امباپه را از یک جام مهم دور کرد (عکس) 2
خداحافظ المپیک؟/ رئال امباپه را از یک جام مهم دور کرد (عکس) 3