جمعه 30 شهریور 1403

خراسان رضوی صاحب باشگاه فرهنگی و ورزشی می‌شود

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
خراسان رضوی صاحب باشگاه فرهنگی و ورزشی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: خوشبختانه در حوزه تاسیس باشگاه فرهنگی و ورزشی، دستاوردهای خوبی داشته‌ایم و به زودی خبرهای خوشی به گوش ورزش دوستان مشهدی و خراسان رضوی خواهد رسید.

به گزارش خبرآنلاین خراسان، علیرضا تاج‌فیروز در گفتگویی با بیان اینکه یکی از اشکالات جدی که موجب عقب‌گرد ورزش استان در یک دهه اخیر شده، موازی‌کاری بین دستگاه‌های مختلف است، گفت: متاسفانه ارکان تاثیرگذار در این حوزه، هدف واحدی را پیگیری نکرده‌اند.

وی اظهارکرد: به عنوان مثال، شهرداری طی سال‌های اخیر، میلیاردها تومان پول در حوزه ورزش هزینه کرده و آستان قدس رضوی فعالیت‌های متعددی در حاشیه شهر داشته ولی دستاوردی را شاهد نیستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه ورزش باید یک طرح واحد را دنبال کنیم، افزود: خوشبختانه با رویکرد و نگاه حمایتی استاندار، شورای عالی ورزش خراسان رضوی پس از یک دهه وقفه برگزار شد.

تاج‌فیروز از اهتمام جدی در استان برای تشکیل باشگاه فرهنگی ورزشی خبرداد و گفت: در این حوزه باید شرایط را به نحوی پیش ببریم که این باشگاه، قائم به شخص نباشد؛ باشگاه را هیات مدیره‌ای باید ایجاد کنیم و در کنار صنایع مطرح استان، نماینده شورای شهر یا شهرداری نیز در هیات مدیره، عضویت داشته باشد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه تاسیس باشگاه فرهنگی و ورزشی، دستاوردهای خوبی داشته‌ایم و به زودی خبرهای خوشی به گوش ورزش دوستان مشهدی و خراسان رضوی خواهد رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1828978