جمعه 30 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: خط منظم مسافری در مسیر مشهد به نجف - کربلا راه‌اندازی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: خط منظم مسافری در مسیر مشهد به نجف - کربلا راه‌اندازی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌رضوی گفت: نخستین خط مسافربری بین‌المللی بین مشهد و شهرهای کربلا و نجف با ناوگان اتوبوس و ون راه‌اندازی شد.

خبرگزاری تسنیم

دولت سیزدهم، حمایت لازم از افزایش تولید کالاهای اساسی و تأمین امنیت غذایی را صورت داد و ذخایر راهبردی کالاهای اساسی کشور را از 45 روز به بیش از 5 ماه افزایش داد.

خبرگزاری تسنیم

تفاهم‌نامه همکاری کمیته ملی المپیک با آستان قدس رضوی به منظور احداث پایگاه المپیک، با حضور وزیر ورزش و جوانان امضا شد.

خبرگزاری مهر

بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی امروز برخی از مناطق کشور با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد و تهران با احتمال گرد و خاک رو به رو خواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار باران و وزش باد شدید برای برخی نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اهواز با با بیشینه هوایی 51 درجه سانتیگراد، گرم‌ترین مرکز استان طی 24 ساعت آینده است.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار باران و وزش باد شدید برای برخی نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یافته‌های مطالعه‌ای جدید از دانشمندان اسپانیایی نشان می‌دهد استنشاق جوهر نعنا می‌تواند توانایی‌های شناختی مغز را در موش‌های آزمایشگاهی مبتلا به بیماری آلزایمر بازگرداند و این ترکیب شیمیایی حتی برخی آسیب‌های مغزی ناشی از این بیماری را جبران می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در قلمرو تغذیه سالم، انتخاب‌های کمی با تطبیق پذیری و مواد مغذی «سالاد روزانه» رقابت می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شبکه دامپزشکی مشهد از گزش 11 شهروند مشهدی در اثر حمله یک سگ نگهبان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی گفت که برق 245 اداره پرمصرف در این استان به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف قطع شده است.