جمعه 30 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع بارش‌های سیل‌اسا در برخی مناطق کشور طی بعدازظهر امروز هشدار صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم تشییع و تدفین سید «جواد حجازی» پدر شهیدان حجازی امروز، شنبه در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حاشیه نشست مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و آیین بدرقه کاروان اعزامی کشورمان تفاهمنامه همکاری بین کمیته ملی المپیک و آستان قدس رضوی امضا شد

خبرگزاری مهر

کارشناس سازمان هواشناسی برای دو استان خراسان شمالی و خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

مجری طرح خودکفایی گندم وزارت جهادکشاورزی با اعلام افزایش 13 درصدی خرید تضمینی گندم گفت: خرید مازاد برنیاز کشاورزان به هفت میلیون و 240 هزار تن تا صبح امروز رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجری طرح خودکفایی گندم وزارت جهادکشاورزی گفت: خرید تضمینی گندم 13 درصد افزایش یافت. مجری طرح خودکفایی گندم وزارت جهادکشاورزی گفت: خرید تضمینی گندم 13 درصد افزایش یافت. به گزارش عرشه آنلاین؛ مجری طرح خودکفایی گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: براساس آخرین گزارش سامانه شرکت بازرگانی دولتی (سیفا)، تا ساعت هفت صبح امروز (شنبه، 24 تیر ماه) هفت میلیون و 240 هزار تن گندم از کشاورزان به ارزش 127...

خبرگزاری مهر

کمیته ملی المپیک و آستان قدس رضوی به منظور بهره مندی از توانایی ها، ظرفیت ها و امکانات در اختیار موسسه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم تشییع و تدفین پدر شهیدان حجازی با حضور، سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

خرید تضمینی گندم تا صبح امروز از مرز 7 میلیون تن گذشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای با عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین سلام الله علیه و با گرامیداشت یاد شهیدان خدمت، به ویژه شهید مظلوم آیت الله دکتر رئیسی (ره) و تعظیم در برابر مردم حماسه سازی که با حضور با شکوه خود در دو جمعه متوالی در پای صندوق‌های رأی، برگزاری انتخاباتی سالم، امن و پرشور را تحقق بخشیدند، اعلام کرد: به...

وب‌گاه فرارو

طی فردا و پس‌فردا اردبیل با کمینه 13 و 14 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 48 و 46 دمای درجه سانتیگراد، خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فردی که از از زائران و گردشگران خارجی در مشهد زورگیری می کرد دستگیر شد فردی که از از زائران و گردشگران خارجی در مشهد زورگیری می کرد دستگیر شد به گزارش عرشه آنلاین؛ زورگیری از گردشگر خارجی عرب‌زبان و بستن او به یک درخت پایان کار تبهکاران را رقم زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه 13 و 14 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 48 و 46 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر می‌شود. امروز در خراسان رضوی، شرق خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های مازندران، البرز، تهران و فردا یکشنبه در ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل و شرق تهران رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است. طی 5 روز آینده در نوار شرقی کشور،...

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی امروز (شنبه، 23 تیرماه) برای شمال خراسان رضوی، شرق خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های مازندران، البرز و تهران رگبار پراکنده باران پیش‌بینی کرد.