جمعه 30 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری مهر

مجری طرح گندم وزارت جهادکشاورزی اعلام کرد: 6.3 میلیون تن گندم تاکنون از کشاورزان خرید تضمینی شده است.

وب‌گاه الف

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: 6.3 میلیون تن گندم تاکنون از کشاورزان خرید تضمینی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیشترین میزان خرید تضمینی گندم را به‌ترتیب مربوط به استان‌های خوزستان با 1.620 میلیون تن، گلستان 1.048 هزار تن، فارس 725 هزار تن، کرمانشاه 432 هزار تن، خراسان رضوی 375 هزار تن و ایلام با 332 هزار تن تعلق دارد بیشترین میزان خرید تضمینی گندم را به‌ترتیب مربوط به استان‌های خوزستان با 1.620 میلیون تن، گلستان 1.048 هزار تن، فارس 725 هزار تن، کرمانشاه 432 هزار تن، خراسان رضوی 375 هزار تن...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رگبار و وزش باد شدید در 11 استان از افزایش دمای هوا در تهران و اهواز به‌ترتیب به 38 و 50 درجه طی امروز خبر داد.

وب‌گاه فرارو

پسر 18 ساله‌ای که مادرش را در جنایتی فجیع به قتل رسانده بود، انگشت اتهام را به سوی پدربزرگ و عموهایش نشانه رفت و گفت: «آن‌ها مرا تحریک کردند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوان در اقدامی هولناک مادرش را به قتل رساند. پسر جوان در اقدامی هولناک مادرش را به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین؛ پسر 18 ساله‌ای که مادرش را در جنایتی فجیع به قتل رسانده بود، انگشت اتهام را به سوی پدربزرگ و عموهایش نشانه رفت و گفت آنها مرا تحریک کردند.

خبرگزاری تسنیم

مجری طرح گندم وزارت جهادکشاورزی اعلام کرد: 6.3 میلیون تن گندم تاکنون از کشاورزان خرید تضمینی شد و 52.6 هزار میلیارد تومان پول گندمکاران پرداخت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری 1403، میزان کل آرای اخذ شده و آرای 2 کاندیدای ریاست‌جمهوری در دور دوم انتخابات به تفکیک استانی اعلام می‌شود. نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری 1403، میزان کل آرای اخذ شده و آرای 2 کاندیدای ریاست‌جمهوری در دور دوم انتخابات به تفکیک استانی اعلام می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برای تعیین رئیس دولت چهاردهم که طبق روال همیشگی قرار بود...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رگبار و وزش باد شدید در 11 استان از افزایش دما هوا در تهران و اهوازه به ترتیب به 38 و 50 درجه طی امروز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش زمان تعیین تکلیف آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش را اعلام کرد وزیر آموزش و پرورش از تعیین تکلیف آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی تا پایان تیر خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ رضا مراد صحرایی در سفری به خراسان رضوی گفت: معلم خوب، اساسی ترین عنصر نظام تعلیم و تربیت است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت گفت: در ایام اربعین سال گذشته حتی یک مورد مرگ بر اثر گرمازدگی نداشتیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نظام جمهوری اسلامی تابه امروز چهارده انتخابات ریاست جمهوری و 9 رئیس جمهور را به خود دیده است.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شرکت بازآفرینی شهری هیچگاه به موضوع ساخت مسکن چینی ها وارد نشده، اظهار کرد: مدت زمان صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده تهران از 6 ماه به 3 ماه کاهش پیدا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در صورت تخریب جنگل‌ها و منابع طبیعی در ایران، چشم‌انداز بیابانی شدن ایران بسیار نزدیک است. پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای نامناسب و تصمیمات مهندسی باعث تخریب چشمگیر جنگل‌ها برای ساخت سازه‌هایی مانند سدها و جاده‌ها شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد گفت:: در مردم سالاری دینی برخلاف مردم سالاری لیبرال، مشارکت سیاسی یک تکلیف شرعی است و یک حق ساده به حساب نمی آید.

وب‌گاه ورزش سه

خوشه طلایی ساوه آخرین فصل حضورش در لیگ دسته اول را با ماجراهای عجیبی تمام کرد و به لیگ دسته دوم سقوط کرد.