جمعه 30 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف صبح جمعه 15 تیرماه با حضور در حرم مطهر رضوی، رای خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را به صندوق انداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که فقط چند ساعت به آغاز رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده است، آخرین نتایج نظرسنجی‌ها از رقابت نزدیک مسعود پزشکیان و سعید جلیلی حکایت دارد. خبرآنلاین نوشت: - با نزدیک شدن به پایان مهلت قانونی تبلیغات، حجم خبرهای مرتبط با دو نامزد حاضر در مرحله دوم انتخابات طی روز چهارشنبه 13 تیر بسیار زیاد بود و با فرا رسیدن پنج‌شنبه 14 تیر و آغاز منع قانونی...

وب‌گاه خبر آنلاین

در شرایطی که فقط چند ساعت به آغاز رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده است، آخرین نتایج نظرسنجی‌ها از رقابت نزدیک مسعود پزشکیان و سعید جلیلی حکایت دارد.

وب‌گاه الف

معاون وزیر کشور گفت: دولت شهید رئیسی مدلی جدید در حکمرانی بود که الگوی مردم‌سالاری دینی را به همه جهان نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به مناسبت سالروز تولد زنده یاد علی انصاریان ویدیوئی از او منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

پردیس سینمایی ملل در مشهد با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور و جمعی از مدیران، هنرمندان و علاقمندان سینما به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی که از فردا (15 تیرماه) آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه (17 تیرماه) ادامه دارد خبر داده و در همین راستا نسبت به عدم اتراق و برپا کردن چادرهای مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی در ساعات بعدازظهر توصیه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی که از فردا (15 تیرماه) آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه (17 تیرماه) ادامه دارد خبر داده و در همین راستا نسبت به عدم اتراق و برپا کردن چادرهای مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی در ساعات بعدازظهر توصیه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان مشارکت استان‌ها در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم نسبت به دور قبل کاهش محسوس داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر 22 ساله مشهور به گربه در مشهد به دختر 18 ساله در خانه شان تجاوز کرد پسر 22 ساله مشهور به گربه در مشهد به دختر 18 ساله در خانه شان تجاوز کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ تبهکار 22 ساله معروف به «گربه» که به اتهامات مختلف تحت تعقیب پلیس بود در حالی روی تخت بیمارستان دستگیر شد که یک هفته قبل نیز پاکبان مشهدی را در سانحه رانندگی به کام مرگ فرستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باگذشت چند روز از انتخابات ریاست جمهوری، همچنان جزئیات آرا و آمار مشارکت برخی استان‌ها و البته بسیاری شهرستان‌ها منتشر نشده است. باگذشت چند روز از انتخابات ریاست جمهوری، همچنان جزئیات آرا و آمار مشارکت برخی استان‌ها و البته بسیاری شهرستان‌ها منتشر نشده است. به نظر می‌رسد استانداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور از رویه‌ای یکسان - استاندارد - در اطلاع‌رسانی پساانتخابات و گزارش‌دهی پیروی...

وب‌گاه خبر آنلاین

به نظر می‌رسد استانداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور از رویه‌ای یکسان - استاندارد - در اطلاع‌رسانی پساانتخابات و گزارش‌دهی پیروی نمی‌کنند. برای نمونه در استان‌های خراسان رضوی و هرمزگان برخلاف سایرین، درصد آرای کسب شده هر نامزد به‌جای تعداد رأی منتشر شد.