شنبه 5 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر سه‌شنبه بارش باران و برف در برخی مناطق شمال غرب کشور آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به‌دنبال وقوع سیل در منطقه دره‌گاهان تفت دو نفر جان خود را از دست دادند. به‌دنبال وقوع سیل در منطقه دره‌گاهان تفت دو نفر جان خود را از دست دادند. به گزارش عرشه آنلاین، این حادثه به دنبال بارندگی ظهر امروز و وقوع سیل در ییلاقات استان و از جمله در منطقه ییلاقی دره گاهان تفت رخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیلاب جاده آبشار یاسوج را بست این فیلم را ببینید. به گزارش عرشه آنلاین، سیلاب جاده آبشار یاسوج را بست این فیلم را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیل شدید در روستای مختار بویراحمد، جان مرد 60 ساله ای را گرفت و سه نفر را راهی بیمارستان شهید جلیل یاسوج کرد. سیل شدید در روستای مختار بویراحمد، جان مرد 60 ساله ای را گرفت و سه نفر را راهی بیمارستان شهید جلیل یاسوج کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از ریزش و تخریب ناگهانی دیوار بدلیل وقوع سیل در روستای مختار شهرستان بویراحمد که مُنجر به کشته و زخمی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری دو نفر سارق مسلح حرفه‌ای قبل از اقدام به سرقت خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: از 24 اسفندماه تا 6 فروردین متأسفانه 469 نفر جان خود را در تصادفات از دست داده اند و 12هزار و 528 نفر هم مصدوم شده اند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی به موضوع نوسازی ناوگان‌های این مجموعه اشاره کرد و گفت: مسائل و مشکلات برای این امر در حال رفع است و به طور حتم با این اقدام تحول زیادی در حوزه خدمات‌رسانی ایجاد خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در ستاد ملی خدمات پکپارچه جمعیت هلال احمر در جریان ارائه خدمات امداد و نجات به مسافران نوروزی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

کوروش خسرویار اظهار کرد: این رقابت‌های بین‌المللی از 23 فروردین ماه به مدت 2 روز در «گود زینل خان» اسفراین برگزار می‌شود. وی افزود: در این رقابت‌های بین المللی کوراشکارانی از کشور‌های روسیه، یونان، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان، قزاقستان و ایران با هم به رقابت می‌پردازند. خسرویار ادامه داد: کوراشکاران در 2 وزن...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: از 24 اسفندماه تا به امروز (6 فروردین) متاسفانه 469 نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند و 12 هزار و 528 نفر هم در تصادفات مصدوم شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی استان ها را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امروز در بسیاری از نقاط کشور از جمله نواحی غربی شاهد کاهش نسبی دمای هوا خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش باران، برف، وزش باد و کاهش نسبی دما طی امروز در 31 استان خبر داد و برای برخی استان‌ها هشدار سطح قرمز بارش‌های سیل‌آسا صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی از کاهش دما و احتمال سرما‌زدگی باغات خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس هیأت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور اعلام کرد که سود سهام عدالت جاماندگان سال 1401 شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال 1403 واریز خواهد شد و به حساب آنها منتقل خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: یکی از جا‌هایی که حضور کارکنان انتظامی جلوه بیشتری دارد همین نوروز است.