شنبه 5 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری تسنیم

براساس آمارهای به دست آمده، علاوه بر افزایش 4.5 درصدی تعداد مصدومان ناشی از تصادفات، میزان مسمومیت مسافران با گاز منوکسید کربن نیز نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان سملقان خراسان شمالی گفت: حادثه گازگرفتگی در این شهرستان سبب جان باختن سه نفر از اعضای یک خانواده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنابر اعلام ستاد ملی خدمات یکپارچه هلال احمر در طرح نوروزی، میزان مسمومیت مسافران با گاز منوکسید کربن نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از یکشنبه خبر داد. رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از یکشنبه خبر داد. صادق ضیاییان در تشریح آخرین وضعیت هوا براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی گفت: پنجشنبه (2 فروردین ماه) در غالب مناطق کشور امروز جوی ارام حاکم است و فعالیت سامانه...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 14 استان‌، از حضور و امدادرسانی 570 امدادگر در عملیات جوی 3 روز گذشته خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری یک کلاهبردار و کشف 9 فقره کلاهبرداری خبر داد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (پنجشنبه دوم فرودین) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است و فعالیت سامانه بارشی محدود به شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از شمال غرب خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

فریبا گودرزی: در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام حاکم است و فعالیت سامانه بارشی محدود به شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از شمال غرب خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

فردا جمعه با گذر موج از روی کشور، در استان‌های واقع در جنوب غرب، جنوب، شمال غرب و غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی شامل استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا، به محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمالی اشاره کرد و گفت: جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال همچنان یکطرفه است و تردد از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع است. وی افزود: در محورهای مواصلاتی استان‌های کردستان، گلستان و خراسان شمالی در حال حاضر شاهد بارش باران هستیم و در آزادراه تهران - شمال...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان سملقان خراسان شمالی گفت: حادثه گازگرفتگی در این شهرستان سبب جان باختن سه نفر از اعضای یک خانواده شد. فرمانده انتظامی شهرستان سملقان خراسان شمالی گفت: حادثه گازگرفتگی در این شهرستان سبب جان باختن سه نفر از اعضای یک خانواده شد. سرهنگ مهدی مهران فر روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه گازگرفتگی دیروز به پلیس گزارش شد و در آن اعضای خانواده شامل پدر 35...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 14 استان، از حضور و امدادرسانی 570 امدادگر در عملیات جوی 3 روز گذشته خبر داد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا از ادامه محدودیت یکطرفه بودن محور چالوس به سمت شمال برای امروز پنجشنبه (2فروردین 1403) خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان از احتمال بارش‌های سیل‌آسا، آب‌گرفتگی معابر، وزش باد شدید و کولاک برف خبر داد.