یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: از امروز تا اواسط هفته شاهد کاهش محسوس دما و ادامه روند بارش‌ها در نواحی مختلف خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در محور هراز خبر داد و گفت: محورهای هراز و چالوس دارای بارش پراکنده برف و باران و سایر محورهای شمالی دارای بارش باران گزارش شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با دستور رئیس جمهور؛ عملیات اجرایی ساخت 60 هزار واحد مسکونی دانشگاهیان در سراسر کشور آغاز شد و سهم خراسان شمالی یک هزار واحد مسکونی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: بارش برف و کولاک در محورهای شمالی و غربی کشور تشدید شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار خراسان شمالی از مرحله کشوری بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت در رشته تاسیسات الکتریکی به میزبانی استان در شهرستان جاجرم بازدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت اقتصاد از آغاز فاز نخست برگزاری مجامع عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت خبر داد.

وب‌گاه گسترش

طبق اظهارات رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، در جاده‌های 28 استان کشور، همچنان شاهد بارش برف و باران هستیم.

خبرگزاری تسنیم

کاروان هایی از استان‌های مختلف در معراج شهید دکتر مصطفی چمران در دهلاویه حضور یافتند و عهد پیمانی دوباره با شهدا بستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس سازمان بورس، سود کل سهام عدالت در سال جاری حدود 80 همت بود که 30 همت آن تقسیم شد و 20 همت دیگر آن نیز درآینده‌ای نزدیک تقسیم می‌شود. 30 همت نیز برای افزایش سرمایه شرکت‌هایی است که برنامه توسعه‌ای دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سود کل سهام عدالت در سال جاری حدود 80 همت بود که 30 همت آن تقسیم شد و 20 همت دیگر آن نیز درآینده‌ای نزدیک تقسیم می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سود کل سهام عدالت در سال جاری حدود 80 همت بود که 30 همت آن تقسیم شد و 20 همت دیگر آن نیز درآینده‌ای نزدیک تقسیم می‌شود. 23 آذر امسال در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت، دارندگان سبد سهام عدالت 492 هزار تومانی مبلغ 681 هزار تومان، 532 هزار تومانی مبلغ 736 هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی، یک میلیون و 385 هزار تومان سود دریافت کردند. در کنار...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سود کل سهام عدالت در سال جاری حدود 80 همت بود که 30 همت آن تقسیم شد و 20 همت دیگر آن نیز درآینده‌ای نزدیک تقسیم می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواشناسی از بارش برف، باران و افت محسوس دما در اکثر مناطق کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معلمان جدید‌الاستخدام علاوه بر محرومیت از رتبه‌بندی، با حقوق 7 میلیون تومانی در مدارس تدریس می‌کنند و حق‌التدریس معلمان نیز که می‌تواند به ترمیم حقوق منجر شود از مهر ماه پرداخت نشده؛ با این میزان حقوق نباید توقع ورود نخبگان به آموزش و پرورش را داشت!

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور از بارش برف، باران و کاهش محسوس دما در اکثر مناطق خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور را اعلام کرد.