یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس اعلام سازمان هواشناسی، با توجه به ورود سامانه بارشی، شاهد بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما بین 10 تا 15 درجه برای بیشتر مناطق کشور از امروز تا روز دوشنبه هفته آینده خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور با توجه به ورود سامانه بارشی از بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما بین 10 تا 15 درجه برای بیشتر مناطق کشور از امروز تا روز دوشنبه هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آسمان تهران امروز نیمه‌ابری همراه با غبار محلی و به تدریج ابری و گاهی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده که در شب ابری و در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد رخ خواهد داد.

وب‌گاه گسترش

طرح توسعه واحد فیلتراسیون گِل قرمز آلومینای جاجرم امروز چهارشنبه 25 بهمن با حضور رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و استاندار خراسان شمالی افتتاح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور با توجه به ورود سامانه بارشی از بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما بین 10 تا 15 درجه برای بیشتر مناطق کشور از امروز تا روز دوشنبه هفته آینده خبر داد و اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد رضا خباز هنوز 70 ساله نشده بود که ناگهان درگذشت در حالی که اندکی پیش از این خبر رد صلاحیت او به دست هیات های اجرایی منصوب دولت رییسی باعث شگفتی شد و هیات نظارت هم به او مجوز ورود به صحنه انتخابات نداد و استاندار سابق دو استان سمنان و خراسان شمالی را فاقد التزام عملی به نظام دانستند!

وب‌گاه گسترش

ایرات سومین کشور تولید کننده گاز و همچنین چهارمین کشور مصرف کننده گاز در جهان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنون آدمکشی رژیم غاصب صهیونیستی در رفح و استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در رفح و غزه اعلام کرد: مردم استان‌های زنجان، مازندران، همدان و خراسان شمالی در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار پس از اقامه نماز با راهپیمایی و فریادهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا همبستگی و حمایت خود را با مردم فلسطین اعلام می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: هرگونه پیامک ارسالی با مضمون قطعی گاز در شهرها و روستاها جعلی است و مردم به این شایعات توجه نکنند.

وب‌گاه گسترش

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان خراسان شمالی، مطابق آگهی منتشر شده در روزنامه اطلاعات، در روز دوشنبه 23 بهمن ماه 1402 با حضور 52 درصد از صاحبان سهام برگزار شد و رسمیت یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به کاهش 10 تا 15 درجه‌ای دما به کشاورزان و باغداران توصیه می‌شود که هشدار کاهش دما را جدی بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی صنعت آب گفت: سامانه بارشی فعال در روزهای آخر هفته جاری موجب وقوع سیلاب در استان‌های غربی خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایش‌های راه‌یافته به نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان و هیات انتخاب و بازبینی این رویداد معرفی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی صنعت آب با اشاره به سامانه بارشی فعال در روزهای آخر هفته جاری از احتمال وقوع سیلاب در استان‌های غربی خبر داد.