سه‌شنبه 8 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و رعد و برق در برخی استان‌ها همچنین افزایش دما در بیشتر مناطق کشور تا فردا (15 شهریور) خبر داد.

خبرگزاری مهر

جزئیات وام های دانشجویان علوم پزشکی برای سال تحصیلی جدید 1403-1402 اعلام شد. برای سال تحصیلی جدید 7 مدل وام و تسهیلات به دانشجویان داده می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روزنامه اصلاح‌طلب، اسامی شماری افراد وابسته به این طیف را که برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند، منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مقایسه آمار ساخت نیروگاه‌ها طی یک سال ابتدایی دولت سیزدهم با کل عملکرد دولت قبل، بیانگر آن است که تنها در یک سال دولت سیزدهم معادل 80 درصد کل دولت دوازدهم ظرفیت تولید برق افزایش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوان دست به قتل زن صیغه ایش به خاطر پرداخت نفقه زد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی در بیشتر مناطق کشور تا چهارشنبه روند افزایش دما برقرار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله 4.3 ریشتری بندر دیر را لرزاند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تردد بیش از 48 میلیون و 587 هزار وسیله نقلیه در 51 محور خراسان شمالی طی 5 ماه امسال ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 2 درصد افزایش را نشان می دهد

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تخلف عرضه خارج از شبکه شکر دولتی کشف شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد گفت: سامانه‌های هوشمند جامع تجارت و انبارها، عرضه خارج از شبکه 8 میلیون کیلوگرم شکر تصفیه شده را کشف کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جوانان نسل جدید از آن نشنیده‌اند، از شغل نوغانداری که مربوط که تولید نخ‌های ابریشم است. با کمک کمیته امداد، اما شغلی که منقرض شده بود، احیا شد و بیش از 7 هزار خانواده مددجو، صاحب شغل شدند. حدود 3 هزار سال پیش بود که بزرگترین و مهم‌ترین جاده اقتصادی جهان به نام جاده ابریشم، راه‌اندازی شد، جاده‌ای که بخشی...

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد در گزارشی مدعی شده است حداقل 457نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درمرحله پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با نزدیک شدن به زمان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هر روز خبرهای جدیدی از ثبت‌نام چهره‌های سیاسی و نمایندگان فعلی و پیشین مجلس به گوش می‌رسد. خبرهایی که تصویر واضح‌تری از انتخابات آتی و جریان‌هایی که مجلس آتی را به دست خواهند گرفت، به نمایش خواهد گذاشت. براساس خبرهایی که «دنیای اقتصاد» به آن دست یافته حداقل 457نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درمرحله پیش‌ثبت‌نام انتخابات...

وب‌گاه مشرق نیوز

الیاس حضرتی با رأی قاطع اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی برای چهار سال انتخاب شد.