سه‌شنبه 8 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی روز جمعه علاوه بر سواحل شمالی کشور در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و خراسان شمالی و بعد از ظهر در برخی نقاط هرمزگان و جنوب فارس رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

روز دوشنبه بارش در غرب مازندران، گیلان، مناطقی از اردبیل و شمال آذربایجان شرقی ادامه خواهد داشت و وزش باد در نوار شمال شرق و شرق کشور افزایش می‌یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی بورسیه و دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال 1402 اعلام شد.

خبرگزاری مهر

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی بورسیه و دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال 1402 اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سوگواره ملی هنری عاشورا به میزبانی مرکز خراسان شمالی از امروز (پنجشنبه) با اجرای تعزیه «مجلس حربن ریاحی» در پلاتو شمس بجنورد آغاز شد و تا 19 شهریورماه جاری ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در برخی نقاط کشور طی امروز خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تقویم تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و مؤسسات آموزشی وابسته به وزارت بهداشت در نیمسال اول تحصیلی 1403 - 1402 اعلام شد. کلاس‌های آموزشی از اول مهرماه آغاز می‌شود. شروع آموزش از اول مهرماه 1402 بر اساس نامه دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت و دکتر عباس شیراوژن معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم...

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام وزارت بهداشت سال تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی از اول مهر 1402 آغاز می شود و تاکنون تعداد 25 دانشگاه ها تقویم آموزشی مبنی بر انتخاب واحد و برنامه امتحانات خود را اعلام کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دمای هوا طی امروز و فردا در نوار ساحلی کشور بین 8 تا 10 درجه کاهش خواهد یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دمای هوا طی امروز و فردا در نوار ساحلی کشور بین 8 تا 10 درجه کاهش خواهد یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله 3.5 ریشتری صالح آباد مهران را لرزاند

وب‌گاه فرارو

براساس پیش‌بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز چهارشنبه (15شهریورماه) در ارتفاعات مازندران و بخش‌هایی از گیلان، بارش پراکنده انتظار می‌رود. پنجشنبه و جمعه (16 و 17شهریورماه) در بخش‌هایی از گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات گلستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش 4 تا 7 درجه‌ای دمای هوا در شمال و شمال غرب کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی تا یکشنبه آینده در برخی استان‌ها خبر داد و با صدور هشدار در این مناطق اعلام کرد: بیشینه دمای هوای کربلا 46 درجه خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی تا یکشنبه آینده در برخی استان‌ها خبر داد و با صدور هشدار در این مناطق اعلام کرد: بیشینه دمای هوای کربلا 46 درجه خواهد بود.