پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات برخی از تیم‌های لیگ برتری فوتبال صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیئت انتخاب متون نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت نمایشنامه های راه یافته به مرحله بازبینی این رویداد را معرفی کردند.

خبرگزاری مهر

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال سپاهان را 400 میلیون تومان جریمه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه آشنایی با اصول و ضوابط دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی با حضور دکتر محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی درواحد خرم آباد برگزار شد. دکتر نادی در این جلسه با اشاره به فضای تحولی در دانشگاه آزاد اسلامی، شرایط حاکم بر مدارس و گروه‌های آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان را با کیفیت ارزیابی کرد و گفت: طرح نامه دانشکده...

خبرگزاری مهر

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد، دانشکده‌های علم محور منحل شده و دانشکده‌های موضوع محور یا مسئله محور جایگزین آنها شود.

خبرگزاری تسنیم

هیات انتخاب متون نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت نمایشنامه های راه یافته به مرحله بازبینی این رویداد را معرفی کردند.

خبرگزاری مهر

ظرفیت نهایی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1403 در سه گروه عادی، سهمیه افزایش ظرفیت شورای عالی انقلاب فرهنگی و سهمیه عدالت آموزشی مناطق محروم به میزان 16 هزار نفر تعیین شد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن مشکلات مالی در این باشگاه را تأیید کرد.

وب‌گاه الف

در ایران آبشار های بسیار زیادی وجود دارد که به نظر بسیاری از افراد زیباترین آبشار ایران آبشار بیشه خرم آباد است.

خبرگزاری مهر

رئیس هیات فوتبال استان یزد در رابطه با بازسازی ورزشگاه شهید نصیری گفت: موارد الزامی سازمان لیگ کار آسانی نبود اما با عزم استانی این موارد رفع شد.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان فولاد خوزستان جلسه تمرینی پرفشاری را پشت سر گذاشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس مشخصات و شرایط دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی تحت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دفترچه کنکور سراسری سال 1403تعداد 107دانشگاه شرایط خوابگاهی خود را اعلام کرده اند. همچنین؛ بر اساس شرایط اعلامی از سوی دانشگاههای کشور، تعداد 4 دانشگاه خود را فاقد خوابگاه اعلام کرده اند و در مقابل 28 دانشگاه اعلام کرده...

وب‌گاه ورزش سه

رضا مهاجری میگوید تیمش بعد از فیفادی بیشتر آماده خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرونده ثبت‌جهانی دره خرم‌آباد با قدمت سکونت بیش از 6 هزار سال آماده و در انتظار تائید کارشناسان یونسکو است.