پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین لرزه ای با بزرگی 3.1 ریشتر شهر بجنورد را لرزاند. زلزله بجنورد را لرزاند زمین لرزه ای با بزرگی 3.1 ریشتر شهر بجنورد را لرزاند.

وب‌گاه ورزش سه

علیرضا دغاغله وینگر جوان تیم خیبر خرم آباد درباره وضعیت این تیم در شروع فصل صحبت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله‌ای به بزرگی 3.4 ریشتر دقایقی قبل حوالی میانرود در استان خوزستان را به لرزه درآورد. به گزارش عرشه آنلاین؛ ساعت 17:07 دقیقه امروز زلزله‌ای به بزرگی 3.4 ریشتر منطقه میانرود در شهرستان شوش را لرزاند. این زمین لرزه در طول جغرافیایی: 48.37، عرض جغرافیایی: 32.1 و عمق 28 کیلومتری زمین رخ داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اهواز - زلزله‌ای به بزرگی 3.4 ریشتر دقایقی قبل حوالی میانرود در استان خوزستان را به لرزه درآورد.

خبرگزاری مهر

اهواز - زلزله‌ای به بزرگی 3.4 ریشتر دقایقی قبل حوالی میانرود در استان خوزستان را به لرزه درآورد.

وب‌گاه فرارو

رضا مهاجری یک بازیکن 18 ساله را در تیمش خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم ولایتمدار شهرها و روستاهای لرستان در سالروز شهادت هشتمین امام شیعیان حضرت امام رضا (ع) به عزاداری و سوگواری پرداختند.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی ذوب آهن اصفهان گفت: 58 میلیارد تومان برای استانداردسازی ورزشگاه فولادشهر هزینه شده است و این ورزشگاه ایران اکنون کلاس A فیفا را دارد.

خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در محور چالوس - کرج و مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران - شمال تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای سیامک بهاروند را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهریار، علی محمدزاده به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین دژ، بهمن ولی نژاد را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، پرویز عسگری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی اروند و حمید بذرپاچ...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکامی جداگانه سرپرستان واحدهای دانشگاهی «شهریار»، «شاهین دژ»، «میانه»، «واحد بین‌المللی اروند» و «هشتگرد» دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

وب‌گاه فرارو

با شروع فیفادی، 10 بازیکن خارجی شاغل در لیگ برتر کشورمان به اردوی تیم‌های ملی خود دعوت شدند.

خبرگزاری دانشجو

باشگاه خیبر در پرونده شکایت استقلال خوزستان بابت جذب مدافع فرانسوی تبرئه شد.

وب‌گاه ورزش سه

شکایت باشگاه استقلال خوزستان از خیبر خرم‌آباد به دلیل جذب کوین بولی رد شد.

وب‌گاه ورزش سه

با تصمیم یحیی گل محمدی، تمرینات فولاد به مدت چهار روز تعطیل شد.

خبرگزاری مهر

فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران برای دو بازی فیفادی در حالی اعلام شد که فقر بازیکن در لیگ برتر و تیم های باشگاهی باعث شده است سرمربی تیم ملی بازیکنانی را دعوت کند که حق شان دعوت نبود.