دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته هفتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور موسوم به لیگ آزادگان را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامی داوران قضاوت کننده در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیکا شاکرمی دختر 17 ساله اهل خرم آباد بوده که در مهر 1401 به طرز مشکوکی فوت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردم با اعتماد بچه‌هایشان را به دانشگاه می‌فرستند و انتظار دارند که محیط دانشگاه، محیط امنی برای تحصیل و دانش اندوزی آنها باشد؛ قوه قضائیه هم قول همکاری داده اند که با اینگونه مسائل متفاوت با کسانی که هدفمند، به صورت برنامه‌ریزی‌شده و خط‌گرفته از بیرون وارد این مسائل می‌شوند رفتار کنند

خبرگزاری دانا

نظری گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عرصه نظم و امنیت سرهنگ داوود عبداللهی در شهرستان خرم‌آباد تشییع می‌شود.

وب‌گاه تابناک

سرهنگ دوم داود عبداللهی فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی مریوان که شب گذشته توسط اغتشاشگران مجروح شده بود عصر امروز به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وب‌گاه الف

فرمانده یگان امداد مریوان در پی درگیری شنبه‌شب پلیس با اغتشاشگران مجروح شد و امروز به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

خبرگزاری دانا

در پی درگیری پلیس با اغتشاشگران، فرمانده یگان امداد مریوان به شهادت رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی درگیری پلیس با اغتشاشگران، فرمانده یگان امداد مریوان به شهادت رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: اختلاف مِلکی در روستای کاسیان بیرانشهر (چغلوندی) موجب کشته شدن 2 نفر و زخمی شدن یک نفر شد.

خبرگزاری دانا

فرش اصیل ایرانی از قدمتی طولانی و منحصر به فرد برخوردار بوده ولی در سال‌های اخیر به دلیل برخی مشکلات با رکود مواجه شده و آنچنان که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری 17 قاچاقچی و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز خبر داد.

خبرگزاری دانا

سپهوند با اشاره به برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان در کشور کویت، گفت: 25 ورزشکار ایرانی به مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا اعزام می شوند.