دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری دانا

با ورود توده گرد و غبار به استان لرستان، هوای اکثر شهرهای استان آلوده اعلام شد.

خبرگزاری مهر

شهید فرید کرم‌پور 20 ساله و متولد خرم آباد و ساکن شهر پرند بود که در آشوب‌های خیابانی شهرستان رباط کریم بر اثر زیر گرفتن یک خودروی سواری اغتشاشگر به شهادت رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

ائمه جمعه در کنار نمازگزاران بار دیگر بر بیعت با مقام معظم رهبری و همراهی با نظام تاکید کردند.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه احداث سد معشوره لرستان را متحول می‌کند، گفت: تسریع در روند سدسازی ضروری است.

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال شهرداری همدان با پیروزی پرگل در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال به جمع مدعیان بالای جدول رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: در جریان بازی خیبر خرم آباد و چادرملو اردکان ناگهان تماشاگران وارد ورزشگاه شدند و داور بازی را متوقف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که همه بازهای لیگ دسته اول بدون تماشاگر است ناگهان در دقیقه 70 بازی خیبر خرم آباد و چادرملو اردکان یزد تماشاگران وارد ورزشگاه شده و روی سکوها نشستند به طوری که داور و ناظر داوری بازی را متوقف کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، علیرضا نورمحمدی در حاشیه گردهمایی مدیران محیط زیست منطقه 4 کشور که روز گذشته در پارک ملی خجیر استان تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه اولین گردهمایی منطقه‌ای در خرم آباد با محوریت معاونت طبیعی در 9 تیرماه تشکیل شد، اظهار داشت: امروز و با تشکیل این نشست و در مدت سه ماه نه روز توانستیم موضوعات کل...

خبرگزاری مهر

آخرین اطلاعات دریافتی از 2354 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، افزایش 2.6 درصدی تردد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانا

اجتماع بزرگ بانوان در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از خرید دو هزار میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس کشور طی امسال خبر داد.

وب‌گاه الف

از احمد باطبی تا نادیا عارفانی پروژه کشته سازی رسانه‌های ضد انقلاب همواره در کنار اغتشاشات خیابانی محرکی برای برانگیخته کردن احساسات جوانانی بوده است که در سناریوی از پیش نوشته شده باید آماده نبرد خیابانی و انتقام خون خواهر یا برادر کشته شده خود از نیروهای امنیتی و مردم بی گناه شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پروژه کشتی سازی رسانه‌های ضد انقلاب همواره در کنار اغتشاشات خیابانی محرکی برای برانگیخته کردن احساسات جوانان بوده است.

خبرگزاری دانا

سردار کشکولی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش دارند اقتدار نظام را زیر سوال ببرند، گفت: امروز نیاز به جهاد تبیین داریم و وحدت و انسجام ملی بسیار ضروری است.

خبرگزاری دانا

سردار الهی با بیان اینکه دشمن تلاش کرد تا با کشته سازی، شعله فتنه را بیشتر کند، گفت: هیمنه دشمن در همه فتنه ها شکسته شد.