سه‌شنبه 8 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری تسنیم

تازه‌ترین تابلوموزیکالِ پروژه‌ی «تار و تاریخ» با حضور میدیا فرج‌نژاد و وحید موسوی در کاروانسرایی در چِمِشکِ لرستان ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آلبوم‌های موسیقی «چشم انتظار»، «زهره»، «بمون با من»، «بی‌انتها» و قطعه‌های «نفسی با تو»، «شِکِسِ روزگار»، «بیدار شو» و «لُعبت» منتشر شد.

خبرگزاری دانا

در آخرین رنگ‌بندی اعلام‌شده، 4 شهر استان لرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به نقش مهم انقلاب اسلامی در تشکیل محور مقاومت، گفتند: راه پیشرفت مذاکرات، رفع تحریم های نفتی، بانکی و اقتصادی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به‌دلیل تزریق اندک منابع، سالی حدود 200 کیلومتر مسیر ریلی ساخته می‌شود اما در صورت تأمین مالی این رقم به 5 برابر قابل افزایش است.

خبرگزاری دانا

اگر بگوئیم ماحصل علم اخترشناسی بوعلی‌ها و ابوریحان‌ها امروزه به اینجا و پرتاب ماهواره خیام رسیده؛ پربیراه نیست؛ با این توضیح که در آن روزگار رمز و راز آسمان از طریق رصد از زمین کشف شد تا امروز ایرانیانیان به جایی برسند تا در حرکتی مکمل زمین را از آسمان رصد کنند و برای مردم ما امنیت به ارمغان بیاورند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای تماشا ویدئویی از سینه زنی مازیار لرستانی در مراسم عزاداری حسینی باما همراه باشید.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه تراکتور قصد دارد دروازه‌بان سابق سایپا را به خدمت بگیرد.

خبرگزاری دانا

طرهانی گفت: 5 اثر منقول در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد به ثبت ملی رسید.

وب‌گاه ورزش سه

با برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ یک، تیم‌ها ترتیب مصاف با حریفان خود را شناختند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه دستاوردها و مصوبات خوبی در حوزه راه و جاده داشت بطوریکه قرار است در قالب چندین پروژه، حدود 850 کیلومتر از راه‌های استان شامل آزادراه و بزرگراه که در سنوات گذشته شروع شده بود، تکمیل شود.

وب‌گاه ورزش سه

سید جلال حسینی که به تازگی به کادرفنی پرسپولیس اضافه شده در کلاس‌های مربیگری شرکت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور فردا در حالی قرعه کشی می شود که در نحوه صعود تیم ها به لیگ برتر اتفاق تازه ای رخ نداده است.

وب‌گاه ورزش سه

در فاصله کمتر از 72 ساعت تا شروع لیگ برتر فوتبال ایران، بازیکنان سرشناسی هستند که هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده اند.