دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام سازمان لیگ، محرومان دسته یک و دو فوتبال کشور مشخص شدند.

خبرگزاری دانا

در حال حاضر 9 شهر لرستان در وضعیت نارنجی و شهرستان کوهدشت در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

خبرگزاری دانا

ظرفیت‌های طلایی لرستان، فرصتی برای توسعه صنعت آبزی‌پروری بوده، این استان هم‌اکنون رکورددار تولید ماهی در استان‌های غیرساحلی کشور است.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه کربلا و عاشورا تقابل جبهه حق و باطل بود، گفتند: مدیران مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان را پیگیری کنند.

خبرگزاری دانا

جهرمی با بیان اینکه تراز تجاری کشور برای نخستین بار مثبت شد، گفت: اقتصاد بر روی ریل اصلی قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس گزارش سازمان راهداری، تمامی جاده‌های اصلی کشور طی امروز پنج شنبه 3 شهریور 1401 باز است.

خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - «محمد باقر قالیباف» به مقام شامخ شهدای استان لرستان ادای احترام کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی که برای انجام سفری دو روزه وارد لرستان شده، برنامه‌های خود را در این استان با بازدید هوایی از طرح آب‌رسانی به الیگودرز آغاز کرد.

خبرگزاری مهر

فدراسیون ورزشهای همگانی در مراسمی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک از شهرداران طرح ملی «شهر فعال» این فدراسیون تجلیل کرد.

خبرگزاری دانا

فدراسیون ورزشهای همگانی در مراسمی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک از شهرداران طرح ملی «شهر فعال» این فدراسیون تجلیل کرد.

خبرگزاری دانا

سرپرست فدراسیون وزنه برداری در خصوص برنامه فدراسیون برای اردوهای تیم ملی در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا و جهان بیان کرد: وزنه‌برداری ما افت محسوسی داشته است. ما باید برنامه‌ریزی های بلند مدت داشته باشیم. کار را هم شروع کردیم و بعد از مدت کمی استراحت، اردوهای مستمر تیم‌ملی را آغاز کنیم و قطعا اردوی بانوان و آقایان در شرایط یکسان برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه اول شهریورماه نظرات خود را درباره فساد مالی در فولاد مبارکه، رتبه بندی معلمان، توافق با آمریکا، اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی و روز پزشک بیان کردند.

خبرگزاری دانا

در پایان مرحله دوم و پایانی سومین دوره رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان - جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش پسران تیم پلیمر خایج فارس خرم‌آباد در مجموع دو مرحله عنوان نخست را کسب کرد و قهرمان شد و هشت رکورد باشگاهی نیز شکسته شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حاج قاسم سلیمانی می‌گفت: «جان‌محمد؛ یعنی فدایی رسول الله...» این لقب را حاج قاسم به سردار جان‌محمد علیپور، فرمانده ارشد زرهی جبهه مقاومت داده بود. جان‌محمد علیپور متولد 1344 بود و 15 ساله بود که شیپور جنگ تحمیلی زده شد. اهل اندیمشک بود و نمی‌توانست ببیند دشمن تا نزدیکی‌های شهرش آمده و او کاری نمی‌کند. تمام هشت سال را جنگید و وقتی خیالش از توپ و...